Remus till Husa...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Har upptäckt att Remus numera gör helsystem till Husa. De har två varianter. Svårt att lista ut vad som är vad men jag gissar att den billigare varianten bara är ett slip-on och den dyrare är helsystem.

Direkt till Remus

Supermoto skrev:
Har upptäckt att Remus numera gör helsystem till Husa. De har två varianter. Svårt att lista ut vad som är vad men jag gissar att den billigare varianten bara är ett slip-on och den dyrare är helsystem.

Direkt till Remus

Jämför utseendet på dessa två siter. Tag sen med i beräkningen att dom ligger i samma riktnummerområde. Hmmm..... intressant är det i alla fall.

Remus <-> Sebring

Spider skrev:
Jämför utseendet på dessa två siter. Tag sen med i beräkningen att dom ligger i samma riktnummerområde. Hmmm..... intressant är det i alla fall.

Remus <-> Sebring
Hehe, verkar som om nån slagit huvvet på spiken :tummenupp

De är ju inte bara lite lika utan t.o.m äckligt lika. Tittar alltså på systemen.

Vi kan väl isf säga att Remus är ett jättefint och tokbra märke medans Sebring är gjort av skrotdelar de dragit upp från botten av atlanten i närhetne av där Titanic sjönk :D
Detta baseras på att Remus har Husasystem medans inte Sebring har det.

Supermoto skrev:
Vi kan väl isf säga att Remus är ett jättefint och tokbra märke medans Sebring är gjort av skrotdelar de dragit upp från botten av atlanten i närhetne av där Titanic sjönk :D
Detta baseras på att Remus har Husasystem medans inte Sebring har det.
Detta antagande bekräftas också av att Lelles är generalagent för Sebring..........

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...