Rekord?!

crm skrev:
uj va ni tar mkt i bänk men ja får vell försöka skryta över mina rekord då=) :)

122,5 i bänk 16 år 80kg kroppsvikt.
tog silver i bänk sm 2004 tog dock bara 110 då för ja var sjuk :4skrika

hade bara tränat 1 år seriöst då. och ökat från 50kg i bänk te 122,5.

har även ätit till ja spytt, ja ville bara se om ja klarade av det. gick upp 7 kg den veckan.sen nästa vecka gick ja ner 7 igen för då orkade ja inte äta längre :D

Hur många gånger i veckan körde du bänk och hur såg bänkpassen ut?

Freddeboy skrev:
Hur många gånger i veckan körde du bänk och hur såg bänkpassen ut?

hm första halvåret körde jag bänk 1 gång i veckan som en bröst övning. men sen så börja dme på gymme fråga om man ville tävla mm. så då fick vi öka lite på bänken.

så då vart de ungefär 2 ggr i veckan. reps set körde ja lite som ja hade lust. men ja hatade köra många reps, spelar ingen roll vikken övning. så från att kört 6 reps i 1/2 år så börja ja köra 4 sen var ja nere på 3 reps 2-3 sett på alla övningar. tex hantel press försökte ja klara 50kg hantlarna 1 rep men det gick aldrig=) dem flesta idiotförklarade mej=)

men iallafal så skulle ja köra lite bänk så tänkte jag göra såhär

3 reps x 3 sen maxa 1 rep å det funkade bra som fan.

första veckan 100kg 3 reps 3 set sen maxa 110
andra veckan 102,5 3 reps 3 set sen maxa 112,5
3:e veckan 105 3 reps 3 set sen maxa 115
4:e veckan 107,5 3x3 sen maxa 117,5

sen vilade jag nog tror ja

för 120 klarade ja aldrig av testade 10 ggr men sen 1 dag alla på gymmet kollade på så ja var tvungen klara det=) å då gick det.

och klarade även 115kg 2 reps

och det roliga var att vecka 1 gick lika tungt som vecka 4.
-------------------------------------------------------
lite roligt när vi körde ben

knäböj hade ja maxat 105kg. vi var så rädda för den övningen=) och sen började ja få ont i ryggen. så jag började köra 6 reps flera sett på 80kg sen öka 2,5 kg per vecka. men tröttnade på köra många reps. å polarn skulle testa 110 å ja kunde inte låta bli.

så vi testa 110 å de var enkelt. å desto mer v hängde på desto enklare gick det.. så från 105- 140 på 1 dag=) med endast bälte. ingen dräckt knälindor eller nått.

men så fick ja körkort och slutade träna. försökte komma tilbax till träningen men när ja var där så var de så tråkigt. längtade bara hem och åka hojj. och dem flesta dagarna skylde ja på fint väder och måste åka hojj=) och när de inte var fint väder skylde ja på att ja inte orkade åka dit när de regnar.

men nu i vinter funderar ja på att träna lite kanske bara bänk för skojjs skull och lite annat oxå men försöka bli lite bra i bänk igen=)

tävlade efter 2 mån vila ungefär då tog ja 115. det mesta ja jgort på tävling. sen skippa ja nästa tävling. men nu är de klubb mästerskap och julbord. så då tänkte ja vara med. och käka upp mej lite innan så ja går klass 90 så ja tar nytt klubbrekord där=)

nu vart det mycket=) den som inte vill läsa behöver inte :tummenupp

Den som är intressear av att tävla i göteborg kan PMa mig...
Jag håller till på slottskogsvallen (GKK)

Det är jävligt ql!

mr_ping skrev:

Det är jävligt ql!
Tävla i vad? Bänk?

mr_ping skrev:

Det är jävligt ql!

LOL, försöker du fixa nya träningspolare nu när klen Nick har lagt ner, hehe :D

GKK tror jag ja varit och tävlat. göteborg cup var det.tror det var GKK som anordna det :tummenupp

Ninjaboy skrev:
Ät vilken mat du vill i stora portioner 3 gånger per dag i en månad och du får bristsjukdomar. Det är ju helt orealistiskt att någon skulle äta som han gjorde. Säger inget om McD eller snabbmat tycker jag.

De får gärna använda mig som motvikt (för några miljoner :) ), jag har alltid käkat mycket snabbmat och går aldrig upp i vikt. :tummenupp
Hmm... Det är ju just det som är grejen med snabbmat; att den är ensidig och folk äter jävligt mycket av den. Så orealistiskt är det inte.

ps. Jag har käkat pizza 3 dagar per vecka i åratal, men väger ändå 57 jämt. Fast då varierar man ju sig en del med fyllningen och käkar alltid sallad till :tomten

mb skrev:
Hmm... Det är ju just det som är grejen med snabbmat; att den är ensidig och folk äter jävligt mycket av den. Så orealistiskt är det inte.

ps. Jag har käkat pizza 3 dagar per vecka i åratal, men väger ändå 57 jämt. Fast då varierar man ju sig en del med fyllningen och käkar alltid sallad till :tomten

Alla stora hamburgerställen har ett brett urval. Du kan äta hamburgare med kött, kyckling eller fisk förutom de olika övriga påläggen. Du kan byta pommes mot morötter, sallad och annat. Du kan ta mineralvatten i stället för läsk.

Den här liraren körde Big Mac och Company med plusmeny varje dag. Han får skylla sig själv, det är ju aldrig någon annan som råkat illa ut men de har heller inte varit lika korkade. Ett publicitetsstunt som inte ska tas på allvar.

Nu blev jag sugen på hamburgare igen. En McBengt kanske. :tomten

På tal om fiske rekord...

Fångade en gädda på 8,0 kg (105cm) sommaren 2002... PÅ Flugspö klass 5, flugan : en montana krokstorlek 10 taftjocklek 0,16mm (3kg) !!!

Höll på med den 1 timme innan jag fick upp den... Vilket as...

:D

Jag skulle vinna en massa miljoner på V75, och lämnade således in en kupong med ett antal märrar som skulle springa in mina pengar åt mig...

Satsade 300 kr, hade noll rätt..... (kanske även noll koll??)

Detta måste väl vara rekord? Tror jag hade alla hästar utom 2 i ena loppet..

Spikharry suger...

// Hygge

Dra igenom en kondom igenom näsan ut i munnen på ca 3 sekunder.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph