Rekord i journalistisk vinkling?

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
"Han var superstjärna i popgruppen East 17."
"East 17 var ett av 90–talets stora popband."

Dom hade väl 1 "hit", och kunde inte hålla en ton när de sjöng live.

Såg ett live-inslag på MTV en gång och det var så där ruskigt dåligt att det kändes pinsamt för en själv att bevittna så man ville byta kanal för att slippa se, men samtidigt var det så horribelt att det var fascinerande nog för att man skulle fortsätta titta.

Superstjärna.... :D

Har ni några andra kandidater där journalisten slagit knut på sig själv där han försöker få sin oansenliga lilla story att se ut som årets scoop? Dela med er!

Aftonbladet eller?
De får alla till stjärnor. Det är väl ingen hemlighet att de älskar dokusåpor heller, och där är alla stjärnor tydligen. Det var ju en mupp som hade varit inne i 3 timmar, sen kom dom på att han var olämplig. "Big Brother-stjärna ...bla bla " stod det dagen efter på löpsedeln. :3freak

Madonna, Michael Jackson, Prince, Bruce Springsteen...där har du några superstjärnor. Utan att tjuvkika, namnge sångaren i East 17.

Superstjärna?

Klart som fasiken att East 17 var ett av 90-talets stora popband. De var ju där uppe tillsammans med New Kids on The Block, Take That och alla de andra "stjärnorna"!

1 hit eller inte, det finns massvis med grupper/artister som bara hade en hit men som ändå var en av de största stjärnorna på sin tid, och som är ihågkommna för det...

Vem fan kommer ihåg namnen på gruppmedlemmarna i grupper ändå... :rolleyes:

McFille skrev:
Klart som fasiken att East 17 var ett av 90-talets stora popband. De var ju där uppe tillsammans med New Kids on The Block, Take That och alla de andra "stjärnorna"!

1 hit eller inte, det finns massvis med grupper/artister som bara hade en hit men som ändå var en av de största stjärnorna på sin tid, och som är ihågkomna för det...

Jag måste göra en bekännelse av det allvarligare slaget, jag köpte faktiskt en skiva med New Kids on the block.....huäääääääähhhhhrrrrrgggghhhh!!!!!!!!

Chris Ash skrev:
Jag måste göra en bekännelse av det allvarligare slaget, jag köpte faktiskt en skiva med New Kids on the block.....huäääääääähhhhhrrrrrgggghhhh!!!!!!!!

Mohaaahahahahahaaa! Mina syrror har nog kvar sina NKOB posters, vill du ha?

Chris Ash skrev:
Är den till salu? Jag vill köpa den, åka hem till syrran och köra den i hennes micro medans hon ser på!

1hit?!
Med "It alright", "House of love" och "Stay another day" (som fortfarande spelas på MTV ibland), får jag det till minst 3st hits. :7peta

Har för mig att Aftonblaskan och många andra "se o hör"tidningar beskrev Feven som Sveriges nya Hiphopdrottning som skulle skapa historia och annat trams!
Det enda jag minns av henne var något om tio hiphop budord och bränna bhn (lätt att säga när hon inte behövde någon :D ), och hon dog ut väldigt fort.
Enda anledningen att jag minns henne, var att jag såg P.J.s häromdagen och knarkaren var en perfekt avbild av henne :rofl

Last edited:
De där pojkbanden var jävulusiskt stora ett tag, i fråga om skivförsäljning så är det tex få som överträffar Backstreet Boys.....

Iofs handlar det ju om hårklyverier vem som är superstjärna och inte...för mig är Jake E Lee och Dave Mustaine superstjärnor.

SSB skrev:
"Han var superstjärna i popgruppen East 17."
"East 17 var ett av 90–talets stora popband."

Dom hade väl 1 "hit", och kunde inte hålla en ton när de sjöng live.

Såg ett live-inslag på MTV en gång och det var så där ruskigt dåligt att det kändes pinsamt för en själv att bevittna så man ville byta kanal för att slippa se, men samtidigt var det så horribelt att det var fascinerande nog för att man skulle fortsätta titta.

Superstjärna.... :D

Har ni några andra kandidater där journalisten slagit knut på sig själv där han försöker få sin oansenliga lilla story att se ut som årets scoop? Dela med er!
Dom satt för några veckor sedan i TV4:a gomorron och var
så hemst oroliga över att fete Persson funderade på att sluta.
"Han är ju så otroligt charmerande och omtyckt" :kocko :huvet :3freak

Chris Ash skrev:
LOL..

forna världsstjärnor? Bwahahaa! NKOTB hette väl "OLD PIGS ON THE FARM" i folkmun?

Jag minns att jag misshandlade min lillebror för att han lyssnade på de svinen samt hade äckliga Okejposters på väggarna i sitt rum :D
De var väl på sätt o vis de första inom pojkpopbanden.. o självklart de sämsta o många efter dem har apat efter dyngan..Hanson, Pinks, Westlife, jaa man kan sitta o smäda dem i evigheter utan att få nog :lol

Tänk va bra att livet går vidare..
/E

Räcker ju med att den utmålade personen t.ex tog Baddaren -82 för att kallas för Simstjärnan på löpsedlarna.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt