Rekord i att fixa teoriprovet?

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date

tommi

Guest
Hur snabbt har ni fixat erat teoriprov på valfritt fordon?

Jag fick BE lämpat igår bokade tid för teorin igår kväll,skrev upp i morse och klarade bara uppkörning kvar då :yoparty

mest en chansning att klara utan att öva teorin men vaffan det gick ju iallafall :D

Nå kom till skott nu hur snabba är ni?

Då kan du tuta så här :tummenupp
http://www.youtube.com/watch?v=p2nR0mRuYl8
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/p2nR0mRuYl8&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/p2nR0mRuYl8&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Fanns dom som fick dispens o göra allt på några dar för dom skulle utomlands när man var 18, men det kanske dom tagit bort?

Hade B-kort tre dagar efter jag fyllde 18
Födelsedag söndag, teori måndag och uppkörning onsdag.

Klart å betart!

Edit:
Den enda jag vet hittills som varit snabbare är en klasskamrat som gjorde det samtidigt. Men han fyllde år på måndagen.

Är det här tråden där man skryter om att man tänker ge sig ut i trafiken men inte tänker göra sig besväret att plugga på vad som gäller, eftersom man lika gärna kan chansa på provet?

Då har jag kommit fel, hejdå! :hej

Är det här tråden där man skryter om att man tänker ge sig ut i trafiken men inte tänker göra sig besväret att plugga på vad som gäller, eftersom man lika gärna kan chansa på provet?

Då har jag kommit fel, hejdå! :hej

hej hej,låt inte dörren slå dig i arslet på vägen ut bara..

Klockan var väl runt 10 tiden så jag hade bara hunnit vara "officiellt" 18 år i cirka 10 timmar, sedan sa uppkörningsförättaren att jag klarat uppkörningen för mellan-hoj.

Polarn som gick i skola på åland skrev upp för bil + mc och körde upp för bil på en dag han kunde kört upp mc också men då hade han missat båten hem å skrytta för oss andra. :D

Klockan var väl runt 10 tiden så jag hade bara hunnit vara "officiellt" 18 år i cirka 10 timmar, sedan sa uppkörningsförättaren att jag klarat uppkörningen för mellan-hoj.
De va snabbt! Jag hade varigt 18 i 1 dag och 8 timmar när han sa att jag fick pröva igen (krypköra sporthoj va rätt svårt om man inte gjort det innan..)

Last edited:
Rekåååååååååååård!
rekordbyran_a.jpg

Köpte teoripaket för mc på tisdagen och skrev på fredagen, kändes bra efter 3 nätter av pluggande. Körningen behövde jag lägga mer tid på men klara det åtminstone på första försöket =)

Frågan är ju skev. Rekord i vad? Från det att man fyllde 18 eller från det att man bestämde sig? från det att man fick tiden från vägverket? Blir lite konstigt.

Vissa pluggar någon timma innan uppskrivning, andra 100 timmar innan uppskrivning. Vissa har otur med att få vänta i 1½-2 månader på uppskrivningstider medan andra kan få dagen efter. Förstår inte vad frågan ger.

Skrev teoriprov för B-kortet samma dag som jag fyllde 18.
Men bokade 1månad före. Så beror ju på vad som menas.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park