Nisse Järnet
pschyy =D
Tjacka en Siemens SX1 så får du en mobil också 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EazyD skrev:IRiver har dom bästa. Köp inte IPOD!
d1ce skrev:Happ, och varför de?
Om man läser på t.ex. www.s-c.com bland de som använder eller testat båda så verkar det hugget som stucked beroende på om man söker hdd spelare eller flash!
Skulle jag köpt hade jag köpt en iPod med >20gb
EazyD skrev:Jag har den senatse versionen av IPOD på 10GB.
Orginal hörlurarna var verkligen usla, helt fruktansvärt dåliga så jag la ut 300kr på ett par Koss The Plug som många rekommenderade, .......QUOTE]
Men va fan räknar du med bas i the plug..![]()
köp ett par Koss Porta pro eller Koss Sporta Pro (samma element,mycket bas) så låter det bättre,,, att man ens räknar med att lurarna som följer med är bra är ju helt :kocko![]()
att sitta och redigera bas/diskant för att få bra ljud i lurarna betyder oftast att lurarna är kass. med
yonsson skrev:Klart att en mp3-spelare kräver bra hörlurar för att man ska få bra ljud.
Det e ju ingen cd-spelare direkt, och en bärbar cd kräver det oxå, till viss mån.
mp3 är inte = cd-kvalite
yonsson skrev:Visst, det e inte stor skillnad om du lyssnar på stereo, men i bärbara grejer så måste man ju vara döv för att inte höra skillnaden.
mp3 kräver ju oftast mer av högtalarna-lurarna än en cd-spelare för att det ska vara bra ljud.

sorryyonsson skrev:Visst, det e inte stor skillnad om du lyssnar på stereo, men i bärbara grejer så måste man ju vara döv för att inte höra skillnaden.
mp3 kräver ju oftast mer av högtalarna-lurarna än en cd-spelare för att det ska vara bra ljud.
Edit: Själv har jag ett par sony dj-lurar för 1000 spänn till min mp3-spelare.
ljudet e underbart! Men med små (som man pluppar i öronen) lurarna (100så e basen under all kritik. Man måste ju tydligen förtydliga allt man skriver så man inte väcker någons besservisser-nerv.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |