Rekommenderad modell ?

legionRider

Nu med fetaste larmet installerat...
Gick med
25 May 2005
Ort
Under tak
Hoj
ca 8
Helloj på eder !
Vi är ett par Motardare som går i tanken som många andra att
skaffa minimoto...

Vad skulle egentligen rekommenderas av 2200-4500:- grottan, ni
proffs som vet och redan har en ... :confused: :confused: :confused: :3freak


MVH
/L
 
Blatan är lite dyrare än 14e misstänker jag ...
Har några direkta problem uppkommit av bara luftkylning ??

Eller snarare har modellerna några speciella barnsjukdomar ?

Kanke bara att bestämma sig och beställa...


Firewheel skrev:
Ja rekomenderar då Blata Origami kopian som är vattenkyld, :tummenupp
 
14E om den säljs fortfarande eller En 908. Bättre kvalité. Den är betydligt snabbare. Bättre bromsar m.m.
 
legionRider skrev:
Helloj på eder !
Vi är ett par Motardare som går i tanken som många andra att
skaffa minimoto...

Vad skulle egentligen rekommenderas av 2200-4500:- grottan, ni
proffs som vet och redan har en ... :confused: :confused: :confused: :3freak


MVH
/L

Jag har min 911 polinikopia till salu för 4500:-. Gjort en hel del moddar på den.
Ring mig om det är intressant, 070-5669315.

Andreas
 
legionRider skrev:
Helloj på eder !
Vi är ett par Motardare som går i tanken som många andra att
skaffa minimoto...

Vad skulle egentligen rekommenderas av 2200-4500:- grottan, ni
proffs som vet och redan har en ... :confused: :confused: :confused: :3freak


MVH
/L


Köp en 14E modell! Kostar någonstans mellan 2000-2500kr... Jag har en 14E, och den går alldeles utmärkt! :) :tummenupp :tummenupp

:4skrika "jag tycker du ska köpa en 14E!" :4skrika
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top