På er verkar det som det inte finns nåt att ha i den prisklassen...
Vad jag har sett i annonser så finns det många hojar för runt 15000 i hyfsat skick.
Jodå, det finns en hel del vettigt att hitta. XR (om du vågar) och XT kan man hitta från 10-15 beroende på årsmodell och skick.
Jag ska inte ha nån superhoj, jag vill testa på grusåka, tycker jag det är kul så lägger jag mer pengar på en nyare offroad.
Hehe, men köp en XT då, kommer nog bli en trevlig bekantskap
Visst, det kanske är svårt att kicka när man inte är 2 meter lång och dessutom är tjej. Men so what??? Jag får väl lära mej, var inte så negativa som vissa av er verkar vara för att jag e liten, smal och tjej.
Alla hojar är inte svåra att kicka igång, men just XR:en är lite värre, speciellt när den stannat då den är varm. Kan vara ett helvete att få igång, och ibland är lättaste sättet att vänta ca två timmar och få igång den då. Men, vid rätt temperatur och med rätt teknik så är det inte så värst svårt. Det är bara en varning om du tänker på att köpa en XR... den kan verka jättebra då man provkör den, men sedan då man står där ute i skogen och inte får igång den är det inte så kul längre. Det var delvis därför jag sålde min...
Har kollat mycket på XTn, hyfsade priser och bra mycket billigare i Tyskland.
Tack för hjälpen till er seriösa,
Tks...
Det var så lite så...