Eftersom det blir MC-kort detta året tänkte jag redan höra mig lite för vilka rekommendationer ni på Sporthoj.com har när det gäller offroad/supermotard-maskiner.
Tänkte mig nämligen börja med en SM alternativt offroad. Men jag vet inte alls vilka för/nackdelar de olika märkena/modellerna har. KTM är jag väldigt sugen på måste jag medge. Kommer väl köra mest stadskörning och ibland även lite längre sträckor. Blir väl mest till att pendla till jobbet nu på sommaren dvs. 2x3 mil om dagen.
Vilka hojar rekommenderar ni och varför?
Tack för era svar!
/Mvh Mattias
Tänkte mig nämligen börja med en SM alternativt offroad. Men jag vet inte alls vilka för/nackdelar de olika märkena/modellerna har. KTM är jag väldigt sugen på måste jag medge. Kommer väl köra mest stadskörning och ibland även lite längre sträckor. Blir väl mest till att pendla till jobbet nu på sommaren dvs. 2x3 mil om dagen.
Vilka hojar rekommenderar ni och varför?
Tack för era svar!
/Mvh Mattias
