Reklampåverkad?

Det är väl så att brudarna följer med på köpet??
Annars vete f*n... :crash :D
 
Synd att hon inte var så snygg i fejset. :crash

750RR
 
Jag läste ígenom en tidning som heter RACE, som vi får ut till klubben, där var det reportage från mässan, och på en bild var båda brudarna med I NÄRBILD, någon som vill att jag lånar hem och scannar in ? :rodnar

EDIT: Jag e nog också reklampåverkad... för jag ska också skaffa Metzeler när jag byter gummin på älsklingen :rodnar
 
Last edited:
maverick_750rr skrev:
Synd att hon inte var så snygg i fejset. :crash

750RR

Vilket ansikte? :D Fasiken själv köpte man michelin betyder det att jag är bög då :skrämd
 
Last edited:
Jag måste säga att den där blåklädda Metzeler-bruden har en väldigt bra stjärt!!
 
MrGooFy skrev:

Den där könan [kvinnan] och en pöse [påse] apelsiner så lär man inte skale [skala] ihjäl sig iaf.


Värmlänskt teknikerordspråk

[ ] taggarna är för stockholmare som har svårt för bonnespråk.
 
Skadat gods.

Tycker att alla brudarna såg lite risiga ut i fejset.
Iofs snygga rumpor och lungor, det väger ju upp en hel del.
 
Hagster skrev:
Den där könan [kvinnan] och en pöse [påse] apelsiner så lär man inte skale [skala] ihjäl sig iaf.


Värmlänskt teknikerordspråk

[ ] taggarna är för stockholmare som har svårt för bonnespråk.


Mohahaha, Va menelu [menar du] nu da Daniel? :crash
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top