Reklamen är i vägen!!!

Jag har fixat CSS för annonsen så det inte blir vitt ovan.

Det arbetas även på från sälj att lösa så annonsen inte påverkar dropdown. En miss bara. De brukar vara snabba att åtgärda.

Såhär ser det ut för mig nu, när jag försöker dra musen över forumet för att få upp resten av menyerna för att komma in i den forumsdel jag vill så är honda reklamen över och täcker varenda tråd, det går inte att söka på någonting

Bifogat

• Skärmavbild 2015-05-01 kl. 14.36.13.jpg
    Skärmavbild 2015-05-01 kl. 14.36.13.jpg
    129.1 KB · Visningar: 97
Såhär ser det ut för mig nu, när jag försöker dra musen över forumet för att få upp resten av menyerna för att komma in i den forumsdel jag vill så är honda reklamen över och täcker varenda tråd, det går inte att söka på någonting
Samma jävla fel igen, funkade 1 dag, suck...............

Vem är det som utvecklar reklamen? Antar att det inte är Swedie.

Adblock har nu installerats även här, herregud var som att komma till en annan sida! :banana

Honda reklamen är dock forfarande ivägen för menyn.. :huvet

Nu har jag köpt tre hyndor och odlat mustasch till knäna... Orkar inte mer

Reklam i all ära, men det är inte ett reklam forum jag vill hänga på, utan ett forum som man kan använda där reklamen är integrerad på ett sjyst sätt som inte förstör forumet

Reklam i all ära, men det är inte ett reklam forum jag vill hänga på, utan ett forum som man kan använda där reklamen är integrerad på ett sjyst sätt som inte förstör forumet
känns lite tyvärr som att prata för döva öron efter Egmont tagit över sidan. Har oxå installerat Adblock nu...

Japp, jag börjar oxå ge upp och det trodde jag inte men det är fan inte värt det att behöva klicka bort annonser som skymmer startsidan, det är för helvete skandal.

Last edited:
Back