Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, jag kör bara Norton Internet Security och har valt bort annonsvisning. Svårare än så är det inte.fwk skrev:Reklam från sporthoj.com? Inte ska väl detta forum sänka sig till nivå med resten av det spammande Inetslöddret och skicka ut reklam man inte bett om.
Reklam? nej tack! Vart avanmäler jag mig?

hållundan skrev:Tja, jag kör bara Norton Internet Security och har valt bort annonsvisning. Svårare än så är det inte.
Å andra sidan är hojannonsörerna rätt bra här på sidan. Hade knappast hittat så många tillbehörshandlare genom att googla.
Ohoj, det har jag inte fått.Hornet_600 skrev:Jag tror vår vän syftar på mailet om t-shirt som kom tidigare ikväll från sporthoj.com
hållundan skrev:Ohoj, det har jag inte fått.
Då är jag med i matchen.

Swedie skrev:Kom på en sak jag kan göra för att slippa surputtar som jag tar 2 sekunder från deras liv av. Ska lägga upp ett obligatoriskt "Ja / Nej" svar för att få reklam, eller inte utskickat från Sporthoj.com.
Vore välför?
hållundan skrev:Tja, jag kör bara Norton Internet Security och har valt bort annonsvisning. Svårare än så är det inte.
Å andra sidan är hojannonsörerna rätt bra här på sidan. Hade knappast hittat så många tillbehörshandlare genom att googla.
Swedie skrev:Kom på en sak jag kan göra för att slippa surputtar som jag tar 2 sekunder från deras liv av. Ska lägga upp ett obligatoriskt "Ja / Nej" svar för att få reklam, eller inte utskickat från Sporthoj.com.
Vore välför?
Swedie skrev:ja du var en surputt. läs ditt eget inlägg igen.
du kom med ordval som "sänka sin nivå till..." o yada yada. såklart att jag blir tvär av det. vänd på det hela istället. Eller skriv ett inlägg som om du skriver till dig själv. Du vill ha lite respekt.
Och du får gärna ställa dig utanför ledet. Jag lyssnar inte mer bara för att du är snäll. Eller jo det gör jag. Det är naturligt. Men äh. sova.
Du ska nog läsa tråden en gång till tror jag[- sNaIjK -] skrev:Håller med, skall man han något kollar man bara in annonserna på sidan & ser vad dom har att erbjudaAllt på ett ställe!

|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |