Reklam på Sporthoj.com

Det är en otroligt dålig och smaklös banner! Det verkar som om vissa inte har märkt att vi är inne i 2000-talet utan fortfarande har en kvinnosyn som hör hemma i de tider häst och riddarrustning var det coolaste som fanns... Jag har alltid haft en bild av att Bomber är en tidning för tribaltatuerade bönder, och denna annons är sådant som ytterligare spär på mina fördomar om tidningen och dess läsare...

Tummen ner!

Första gången jag såg den så tänkte jag bara "??? -Aaaa, byxorna nere = billigare blir det inte".

Att folk ens orkar tänka "Nämen herregud vad sexistiskt!!"

Uppenbarligen en annons som folk ser, tillskillnad mot många andra på sidan misstänker jag! =)

//Niklas

Du postade ditt inlägg i Bomberforumet 22:18 och fick ett svar redan 22:42.
Då finns det väl inget skäl att korsposta den i ett annat forum.
Dessutom så är ju "frågor / förslag till sporthoj.com" inte direkt rätt forum för den här diskussionen.

Vad det gäller annonsen så antar jag att den spelar på att det är klädrea hos Bomber eller var det i varje fall.
Vill du ha tag på ett par snygga trosor till dig själv eller tjejen så finns dom att få tag på i Bomber-shoppen

Sen skulle nog inte ett par håriga biker ben ha inte väckt lika mycket uppmäksamhet eller gett lika mycket reklam. :D

Du postade ditt inlägg i Bomberforumet 22:18 och fick ett svar redan 22:42.
Då finns det väl inget skäl att korsposta den i ett annat forum.

Jo, inser vidden av min förvirring nu:)
Men jag lade tråden där & såg den inte på förstasidan, så jag lade in en blänkare i "frågor/förslag till Sporthoj" för att den skulle dyka upp på förstasidan, samt att kanske Swedie kan ge sin syn på saken om det kan kategoriseras som opassande reklam?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT