Reklam när du kommer till sporthojs framsida!?

Fan har ni sett KTM's fina erbjudande! Låt kronofogden ta smällen och räjsa på báa! :fyllisar

Har ni problem med att infoga bild? Vad jag än trycker på så kommer det reklam....
Det är samma både med Chrome och IE

nä det har du väl rätt i, men jag tänke bara mest på att det enda man ser av sidan nuförtiden är några rader längst ned intryckt i reklamen - :fakta

det har du helt rätt i. Det är ju i grund botten ett forum. Tror hela sporthoj skulle behöva en rejäl uppfräschning. Den känns lite "it 2000"

Sluta gnälla och inse att reklamen är priset ni får betala för att surfa på sporthoj.com.

Ja va faan jag vet inte kan det bli bättre :rofl
sh.jpg

PS. om ni skrollar ner kommer ni så småningon till sidan...........

Last edited:
Rena rama djungeln, dags att damma den gamla hederliga:machete

image.jpg

Host host the old saying!
Sporthoj.com var bättre förr! Lagom med reklam, högt i tak. Nu är allt s pk

image.jpg

Nu är det vår! Det är dags att vara snabb, säsongspremiären är nära, gravbuketten skall köpas, forumet är spårlöst borta på min iPad. :rolleyes:

Herregud ja nu är det verkligen mycket. Får prova det där antireklamprogrammet.

Hur mycket skulle det kosta per användare att slippa reklam Swedie?

Häng med lite nu! Swedie äger inte sidan längre sen något år tillbaka men är anställd och administrerar sidan åt egmont. Som jag ser det tar egmont sporthoj.com med sig ner i graven, inte mkt återstår av denna sida längre, mer än reklam då och hur lätt blir det att sälja reklam om sajten inte har några besökare?

Annat var det förr när det fungerade, när sidan blev seg pga för många besökare, det lär du inte få uppleva igen särskilt inte sen en kommersiell aktör tagit över sidan och förvandlat den till en allsköns anslagstavla för reklam och jag kan förstå att swedie sålde sidan då pengarna förmodligen var dom rätta. Själv är jag också likt de äldre rävarna ganska nära att kasta in handduken pga all reklam, sidan känns inte igen längre/ej surfbar pga all reklam samtidigt som jag förstår att egmont vill tjäna flis så balansgången är hårfin mellan succe och fiasko men det som händer med sporthoj just nu är inget annat en ett stort jävla fiasko så risken är som sagt att egmont just nu bereder väg för sporthoj.com's undergång, swedie kommer att se sitt "livsverk" försvinna ut i tomma intet.

Pengar kan göra mkt konstiga saker med människor:gnissla

Last edited:
Häng med lite nu! Swedie äger inte sidan längre sen något år tillbaka men är anställd och administrerar sidan åt egmont. Som jag ser det tar egmont sporthoj.com med sig ner i graven, inte mkt återstår av denna sida längre, mer än reklam då och hur lätt blir det att sälja reklam om sajten inte har några besökare?

På vilket sätt hänger jag inte med? Är det helt otänkbart att faktiskt betala för tjänsten menar du?
Jag tänker att det kunde vara valfritt, betala och slipp reklam eller gratis med reklam. Borde väl vara lösbart?
Nog är väl Swedie rätt person att fråga även om han inte äger siten.

Jag ska ta upp det. Men jag antar att man inte kan ligga på mer än ett par hundringar på sin höjd, per år. Om ens det. Skulle det bli dags, skapas det troligen någon typ av undersökning inför.

sporthoj utan adblock är ingen trevlig upplevelse. bläääää jag har försökt utan. Jag gör inte om det.

Vad är det som är sååå farligt med reklam? Visst jag skulle kunna lägga några hundra om året men reklamen stör inte mig särskilt mycke. Utveckla lite selektivt seende och surfa vidare :hej

Tycker det är ok med reklam, som är MC-RELATERAT!! Dock inte den där jäkla helsidan som var ett tag när man besökte sporthoj.

Vafan e detta? Reklam för nätpoker och sån skit!! Skärpning!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT