Reklam budet går inte helt fram....

Tycker nog att det är ganska tydligt:)

Pink,Brittan,Beoncy(?) är ju dom förtryckta gladiatorerna och gör revolt tillsammans med folket för att få Pepsi,och den elak Cesar får smaka på lejonet.

Slutsats: Pepsi hjälper dig att bli fri.

Långa farbron skrev:
Tycker nog att det är ganska tydligt:)

Pink,Brittan,Beoncy(?) är ju dom förtryckta gladiatorerna och gör revolt tillsammans med folket för att få Pepsi,och den elak Cesar får smaka på lejonet.

Slutsats: Pepsi hjälper dig att bli fri.

Hmmm tja om mna vet att de är dom som är med för att göra reklam för pepsi så....att det var de upplägget hängde jag med på men känslan var ändå att man inte riktigt förn i slutet var helt säker på att de var just pepsi dom gör reklam för....fast jag ska erkänna det finns de som är mycke värre :)

Det var den sämsta pepsireklamen hittills och då har alla de andra varit ruskigt dåliga. Och så tar de bara med en enda tjej med bra sångröst :(
Det skulle ha varit Pink, tjejen i The Distillers och sen Blondie, då hade jag nog köpt pepsi även om groggarna smakar apa när man blandar med det.

budskapet är klockrent!!!!
alla historiker har fel, kolsyrad läsk & queen fanns i antikens rom!!!!!
& brittan, pink, bibban är världens mest välbevarade 2500 åringar....

Nu fattar jag äntligen den här tråden :)

Förstod först inte var något "bud" kom in i bilden.

F Y ... F A N.. vilken misshandel av queenlåten.. de kan ju fantamej inte sjunga en sån låt, som de gör med sina smöriga å usla massproducerade poplåtar.. AARRGGHH.. nu måste ja sitta å spela wwry låten föratt inte helt förgås
sen att de såg förvånansvärt fåniga ut i den reklamen gör ju inte saken bättre

Alltså, ni har ju alla missuppfattat budskapet som självklart att diktatorer dricker pepsi och är en del av ett förtryckande system.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt