Rejvis har vart ute o kört.....idiot!!!!!!

Va du ute och körde i utby (LV6) i dag? Såg en där i dag men inte i morgonrock utan skinnställ. Han hade en röd R1:a med liknande hjälm som dig!
 
Varför har ni snö ? onödigt ju...jag hann med en snabbis idag, torrt och fint :arsele
 

Bifogat

  • jää.jpg
    jää.jpg
    123.4 KB · Visningar: 156
peddaxx skrev:
Va du ute och körde i utby (LV6) i dag? Såg en där i dag men inte i morgonrock utan skinnställ. Han hade en röd R1:a med liknande hjälm som dig!
var det med skinn istället för morgonrock så var det nog jag :lol :lol :lol
 
hahaha! Kul att se att du är ute och rör på fläsket rejvis!!! Mycket "hot" utstyrsel, var det däför du höll värmen? Bilderna var klockers, Ny avatar på G? :lol :tummenupp
 
Ravetrancer skrev:
hmmm vad e detta tro???? :arsele

Tycker det ser ut som en knubbsäl som har strandat! Borde nog tagit trampcykeln istället så att du fick jobbat av dej lite vinterspäck!! Ser ut som du lagrat upp inför vinterdvalan :lol
 
Stef skrev:
Tycker det ser ut som en knubbsäl som har strandat! Borde nog tagit trampcykeln istället så att du fick jobbat av dej lite vinterspäck!! Ser ut som du lagrat upp inför vinterdvalan :lol
du e så elak :fatta!
 
Stef skrev:
Tycker det ser ut som en knubbsäl som har strandat! Borde nog tagit trampcykeln istället så att du fick jobbat av dej lite vinterspäck!! Ser ut som du lagrat upp inför vinterdvalan :lol


Så säger man väl inte :7peta


Eller jo den var faktiskt rätt rolig :lol


:)
 
Skit man bor på fel ställe..... :gnissla

aja men snaaart så.... :yoparty
 
GSXR1100R; Nu har du nån annan att mobba för att denne är ute tidigt... :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top