Rejsfilm från 7/8

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
En mastodontfilm från senaste racetorsdagen 7/8 ligger i zeals ovärderliga galleri.
Innehåller lilla och stora klassen på 201m, "tvekampen" och blandade kvartsmilen kommer snart. Ledsen att det tog sån tid, men jag har haft häcken full den senaste veckan. Creds till JoS för förvånansvärt hög kvalité på målgångarna. (Och en och annan festlig kommentar) :tummenupp

http://zeal.mine.nu/mc/ugluk/Torsdagsrejs030807_del1.mpg

106,5MB

Edit: En mindre version, 49.2MB, finns på http://zeal.mine.nu/mc/ugluk/Torsdagsrejs030807_del1.avi
Obs! DivX5.02
 
Last edited:
Trevligt! :tummenupp *tanka, tanka*

Undrar vad jag sagt... :rodnar
 
15 KB/Sec... 1 timme och 36 minuter kvar! :mad: (Den stora.)
 
JoS skrev:
15 KB/Sec... 1 timme och 36 minuter kvar! :mad: (Den stora.)

tänk på att stackars mig bara har adsl.. här går tpkablarna varma..

laddar upp nu med 89kb/s det är max ut från mitt adsl.
ska fixa 10mbit närsomhelst , ska bli sköönt!

ska kolla på filmerna snart.. ;)
fint ugluk!

/z
 
zeal skrev:
tänk på att stackars mig bara har adsl.. här går tpkablarna varma..

laddar upp nu med 89kb/s det är max ut från mitt adsl.
ska fixa 10mbit närsomhelst , ska bli sköönt!

ska kolla på filmerna snart.. ;)
fint ugluk!

/z
Jag sitter på jobbet. Här kör vi fetlina...

Jag skall oxo byta till 10mbit snart! :tummenupp :öl
 
Ha! Den blev ju riktigt bra! :rock

Snyggt jobbat Ugluk. Det var kul att se att min prestation inte var helt förgäves. :D *Undrarhurmycketjagkanzoomainnandetserutsomskit...*

Moget! :D
 
JoS skrev:
Ha! Den blev ju riktigt bra! :rock

Snyggt jobbat Ugluk. Det var kul att se att min prestation inte var helt förgäves. :D *Undrarhurmycketjagkanzoomainnandetserutsomskit...*

Moget! :D

:crash
Jag måste bara ladda hem filmerna när jag hinner..

Hoppas bara inte mina repor kom med :rolleyes: :notme
 
5 tummar upp av 5 möjliga :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Riktigt bra filmat av er båda och ännu bättre klippt.
Det var kul att se BÅDE start och mål i samtliga rejs.
Nej stora creds till er som förverkligar våra små stunder, det kommer vara värt mycket när vintermörkret har oss i sitt järngrepp.
 
Ugluk: Du lade inte in snutten då moppepojken "åkte på slangen". Det såg rätt kul ut har jag för mig.
 
JoS skrev:
Ugluk: Du lade inte in snutten då moppepojken "åkte på slangen". Det såg rätt kul ut har jag för mig.
Den har jag nog inte sett ännu.. Är den så bra som du säger kommer den med i "Del 2 - Den långa färden (402m)" :D

Tillsammans med "men flytta på'rej ungdjävel!" :cool:

Tackar alla för uppskattningen, kul att ni gillar filmerna! :)
 
:D :D :D Hahahaha - kanon film - klipp - etc,, tänk att jag kom mä - måste vara joken i filmen.. :crash

Ugluk & Co., jobba på det är kanon kul mä film´zz :bow :bow
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top