Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Örebro.
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Se tråd på PBR-forumet för mer info...
Vad krävs om du vill köra?
* Hoj + personlig utrustning enligt reglementet
* Medlemsskap i SVEMO-ansluten klubb.
* Liten startavgift.
Vad krävs om du vill köra?
* Hoj + personlig utrustning enligt reglementet
* Medlemsskap i SVEMO-ansluten klubb.
* Liten startavgift.