Rejs 23 juli, Gelleråsen

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Vilka ska dit och rejsa sig lite?

Jag läser att man ska ha betalat in startavgiften 30 dagar innan själva tävlingdagen. :brinnerup Om det är så är man ju totalkörd för jag trodde inte man behövde vara ute i så god tid. Det var inte riktigt samma tidsplanering som gällde för Sviestadloppet. Någon som har full koll?

Jag skiter i det. Gick alldeles för långsamt senast på åsen... :3freak

Tvåtaktsforumet såg jag nu, ber om ursäkt när jag stör med min dieselmaskin.

Last edited:
Bikerbitch skrev:

Jag läser att man ska ha betalat in startavgiften 30 dagar innan själva tävlingdagen. :brinnerup Om det är så är man ju totalkörd för jag trodde inte man behövde vara ute i så god tid. Det var inte riktigt samma tidsplanering som gällde för Sviestadloppet. Någon som har full koll?

Ska nog inte köra själv men kommer nog och tittar på er andra fartfantomer. :)

Bikerbitch skrev:

Ring till Karlskoga i fråga. Om det inte är full i din klass lär det något inte vara något problem.

Jag kommer oxå, hoppas att vi blir riktigt många. Riktigt kul jag åker på torsdagen är nog uppe på natten. :fyllisar

vill ju också köra då!

Men gick inte att anmäla sig, då anmälningstiden gått ut..

Är det kört då eller?

Hellberg skrev:
vill ju också köra då!

Men gick inte att anmäla sig, då anmälningstiden gått ut..

Är det kört då eller?
Ring till Karlskoga och fråga. Jag betalade in relativt sen för att jag har haft strul med hojen men det fanns ju platser kvar i min klass så det var okej.
Fråga om det finns platser kvar.

Jag och det gammla skrället kommer också!

Jannica har du bytt oljeslangen?

sege skrev:
Ska bli skoj att se dig igen, svikare. Jag saknar ett drev för övrigt. :D

Och jag saknar talang.... :rolleyes:

Har du fått ihop hojen ännu? Tror du fortfarande på parollen att krascha sig snabb?? :tungan

Stannar du kvar något efteråt så vi kan ha fest i min husvagn :fyllisar

/Sleven

sleven skrev:
OHar du fått ihop hojen ännu? Tror du fortfarande på parollen att krascha sig snabb?? :tungan

Stannar du kvar något efteråt så vi kan ha fest i min husvagn :fyllisar

Självklart tror jag på krascha sig snabb, kört 2 dagar på Gelleråsen med målet att inte krascha och har harvat runt på skittider så visst kör man snabbare om man skiter i att man kraschar. :D

Vet inte hur länge jag stannar, tycker det suger att köra hoj när jag kört race har jag kommit fram till, känns inte så lockande dagarna efter. Vi får se, beror lite på väder och så tror jag. Fest i husvagnen rockar ju iofs.

*/ ?>
Back