Reinfeldts nya regering?

...
Nu är det frågan hur länge det dröjer innan första mininstern får avgå pga något deklarationsfusk, slarv med TV-licens, sexskandal, eller skumraskaffärer. :va

- Javisst, jag körde för fort en gång 1994, berättar Catharina Elmsäter-Svärd (M) ny infrastrukturminister. Hon blev av med körkortet också vid det tillfället.

Även Peter Norman (M), ny finansmarknadsminister erkänner fortkörning, fyra gånger närmare bestämt.
- Förra året glömde jag också att lämna in en kontrolluppgift på 8 000 kronor som vi betalt en barnflicka, sade Norman.

Anna-Karin Hatt (C) som är ny IT- och regionminister erkände att hon har fått kvarskatt på en lägenhetsförsäljning. Erik Ullenhag (Fp), ny integrationsminister, berättade för TT att han prövat marijuana ”någon gång”.

Men, det är sånt man får acceptera om man vill ha en borgerlig regering.

yadayadayada

Men, det är sånt man får acceptera om man vill ha en borgerlig regering.

Glöm inte att vi slipper vänsterpatrasket med en borgerlig regering! Jag kan acceptera mer än så för att slippa se Olly, S(t)alin & trädkramarna. Visst känns det bra? :banana

sofia_1298414b.jpg
Jonssonligan_pa_MalSFI19891.jpg

attachment.php

Ring mig nästa gång ett storföretag, som behöver svenska politikers hjälp för att
förstöra jorden, utan hänsyn till befattning slumpmässigt bjuder svenska medborgare
på "studieresa" så följer jag med.

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...