Reifenversand, olika pilot power?

Det finns massor med trådar om det som förklarar det bättre, men i grunden har det å göra med att man klassar däcken mot hojen, så det är bara godkänt att ha PP2ctG till vissa hojar, och PP2ctK till vissa. I grunden är det dock samma däck, handla det billigaste å var nöjd&glad :tummenupp

Det finns massor med trådar om det som förklarar det bättre, men i grunden har det å göra med att man klassar däcken mot hojen, så det är bara godkänt att ha PP2ctG till vissa hojar, och PP2ctK till vissa. I grunden är det dock samma däck, handla det billigaste å var nöjd&glad :tummenupp
Jag har läst en del och förstått ungefär så långt men just det billigaste däcket har ingen bokstavsbeteckning och va så mkt billigare det va därför jag tyckte det va lite lurigt.

Men då kör jag på det billigaste helt enkelt :)

Jag har läst en del och förstått ungefär så långt men just det billigaste däcket har ingen bokstavsbeteckning och va så mkt billigare det va därför jag tyckte det va lite lurigt.

Men då kör jag på det billigaste helt enkelt :)
Se till att det har rätt hastighetsindex bara, så du inte köper nått däck som klarar 160 eller så :)

Se till att det har rätt hastighetsindex bara, så du inte köper nått däck som klarar 160 eller så :)
Hittar inget om de ju :( Om du orkar klicka dig in på länken så finns det fyra olika pilot power rear men hittar inget om maxfarten :(

Vad ska du ha däcken till då? Bilen eller?

Du har väl inte köpt ny hoj? :)
Jag råkade komma över en R1 -05 till hyfsat pris så jag slog till :gnissla

Last edited:
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back