regskylt eller inte? falskregga?

Status
Ej öppen för fler svar.
Ser inte riktigt problemet, om dom inte tar dig på bar järning så kan dom inte heller bevisa att det va du som körde?.

Mitt heta tips är sälj hojen å börja cyckla så slipper du problemet med regskylten å lackval :3freak :banana :yoparty :hihi

oj den här tråden hade jag glömt bort.
jag köpte lite solfilm och skulle försöka göra om mitt klara visir till ett mörkt visir. solfilm och spegelfilm har precis samma egenskaper och det var helt omöjligt att få till visiret så att det blev jämt. alltså kan jag bara glömma min spegelstelthgixxer tyvärr. hade varit jävligt läckert.

bmwjohan skrev:
jag kom på en annan kul ide man skulle kunna använda sig av. man köper spegelfilm på mekonomen och använder den på alla kåpor på hojen. då ser hojen helt olika ut hela tiden beroende på vad som finns runtomkring hojen. oj oj oj.. det var smart. så får det nog nästan bli :tummenupp

JA! Det blir nästan som Bondbilen som blir osynlig! :tummenupp

Väx upp din idiot! Hoppas att dom tar dej nästa gång!

Hightuned skrev:
Ser inte riktigt problemet, om dom inte tar dig på bar järning så kan dom inte heller bevisa att det va du som körde?.
Så är det inte i praktiken! Lotus Magnus fick t.ex. böter när någon åkte ifrån polisen med hans Omega. Han från bike som drog polisen på slangen etc.

HanneZ skrev:
Så är det inte i praktiken! Lotus Magnus fick t.ex. böter när någon åkte ifrån polisen med hans Omega. Han från bike som drog polisen på slangen etc.

Perverst, man är ju oskyldig tills motsatasen bevistats, det kunde ju lika gärna varigt Anders Andresson som var och provkörde hojen bakom spakarna!. Håller vårt rättsamhälle på att rasa ännu längre ned i avgrunden?.

Hightuned skrev:
Perverst, man är ju oskyldig tills motsatasen bevistats, det kunde ju lika gärna varigt Anders Andresson som var och provkörde hojen bakom spakarna!. Håller vårt rättsamhälle på att rasa ännu längre ned i avgrunden?.

jepp :huvet :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...