regskylt eller inte? falskregga?

Status
Ej öppen för fler svar.
Gustav1 skrev:
Japp, och på så sätt ger man alla hojåkare ett mycket gott rykte bland poliser. :tummenupp

jag tror faktiskt inte att det spelar någon roll. hojåkare kan nog inte få sämre rykte än dom redan har. tror jag...

Fråga Mr Q, han kan säker hjälpa dig med minikameror och sånt.

bmwjohan skrev:
ha ha.. nej dum är man ifall man bara stannar och får en massa böter. smart är man ifall man planerar sina fortkörarorgier i förväg så att man kommer undan på ett eller annat sätt :fakta

..hoppas du inte var allvarlig med det där..

bmwjohan skrev:
jag tror faktiskt inte att det spelar någon roll. hojåkare kan nog inte få sämre rykte än dom redan har. tror jag...

Nä, men det är ju inget som hindrar oss ifrån att få bättre rykte?

kommer hem till dig gör dom om dom är riktigt förbannade.,. knackar på gör dom kanske inte.

falskregga är nog dumt.. förfalskning är inte bra att göra om du åker dit

måla om hojjen?. sluta tanka ner för mycket action filmer från nätet,,,

det enda jag kan tänka mig är någon specialare med regplåten som vilker sig in eller dylikt..

kör som du vill :tummenupp , så länge du vet att du bara riskerar ditt liv och eventuella matriella skador, :crash

KIRE skrev:
HAHAHA :rofl
Han är ju inte sann...

Det är nog det han inte är.....får man hoppas.

Min gissning är att det är nån som i vanlig ordning vill reta upp alla med en hög till synes hjärndöda inlägg, för att se reaktionerna.......får man hoppas ja...

jag är visst sann. förstår inte varför man inte skulle kunna undra över dessa saker.

jag vill inte reta upp folk. jag vill bara få lite tips på hur jag ska göra

Visst är han säkert sann

Visst är han säkert sann alla ni där ute.
Han vill ha lite uppmärksamhet bara.
Synd o hoppa så på killen,hm förstår inte varför han har sån noja
o bry o oroa sej över skyltat osv...först o främst ska han ju oroa sej för o dra snuten innan han börjar tänka på annat som skyltar o ändring av hojen.
Kanske cameleon lack för ca 8000 kr litern eller vad den kostar idag vore en lösning,hojen skiftar ju lite färg i solljuset då.

Re: Visst är han säkert sann

R1 racer skrev:
...först o främst ska han ju oroa sej för o dra snuten innan han börjar tänka på annat som skyltar o ändring av hojen.
Det enda riktigt viktiga att tänka på är att utvärdera risker noga och inte skada sig själv eller andra.. Allt annat är tillfälliga lätta obehag.
Om han mot all förmoda är på riktigt hoppas jag att han bor långt från mig. :6surkart

Dom kan ändå aldrig bevisa att det var du som körde hojen om dom inte tar dig på bar gärning, men det finns ju ingen anledning att smita för smitandets skull utan bara för att rädda sitt körkort?.

Re: Re: Visst är han säkert sann

Ugluk skrev:
Det enda riktigt viktiga att tänka på är att utvärdera risker noga och inte skada sig själv eller andra.. Allt annat är tillfälliga lätta obehag.
Om han mot all förmoda är på riktigt hoppas jag att han bor långt från mig. :6surkart

Det var länge sedan du visade dig här inne är det fullt upp med blöjbyten och vaggsånger montro?. :D

Hmmmm, det finns roliga, väl genomtänkta flaimbaites som tas på fullt allvar och retar upp folk så till den milda grad att de gärna hade försökt banka in sina argument i den skyldige med ett lättviktsmetallbollträ.

Sedan finns det den andra sorten.........

Re: Re: Re: Visst är han säkert sann

Hightuned skrev:
Det var länge sedan du visade dig här inne är det fullt upp med blöjbyten och vaggsånger montro?. :D
Jepp, sedan tre veckor. Just nu försöker jag lära henne att jollra arbetarmarseljäsen och internationalen.. ;)
Hon uppvisar en inlärningsförmåga som är helt häpnadsväckande. När som helst nu är hon nog redo att krypa i sitt första demonstrationståg. :whip

Jag har dessutom varit i obygden (vimmerby) i drygt en månad, och kom hem igår, men nu är jag redo att spampredika arbetarkamp som aldrig förr. :hej

Då jag är jätteübersnäll så har jag snickrat ihop en liten gif-animation av en lösning som jag tror skulle kunna fungera mycket bra. :fakta

regplat.gif

hehe, såg nu att det är samma kille som la inlägget om att han blir frånåkt av en vr6a med fyrhjulsläpp jämt.
Tydligen ganska nytt körkort, klagar på att han inte kan köra.
Börjar låta spänade det här:-)

Muuhhaa .... detta är ju inte sant ... det ä såna här trådar som gör det värt att surfa på internet även en fin dag som denna.

:rofl :rofl :rofl

Kan vi inte be att Swedie byter nicket bmwjohan till bmwjamesbond ... haha haha ha ....

Den du behöver tips utav är väl närmast Q.

Han kan väl göra så att hojen "selfdestructs" inom 6 timmer efter poliskänning.

:bow :bow :bow

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...