Regplåt snodd

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Jaha, nu har man anslutit sig till den skaran människor som inte får ha sin hoj ifred en massa smutsiga fingrar!

Spenderade en natt hos en kompis i Väsby, som tyvärr bor i ett främlingstätt område, och jag blev aningens ställd dagen efter när regplåten på hojen fattas! Så nu får man köra omkring med den oranga fina provisoriska skylten istället!

Fan vet vad de skulle med den till, det stod ju inte KUK 666 på den direkt!

Vågar inte ens tänka på hur ni som blivit av med hela hojen känner er!

Jävla klåfingriga idioter det finns!

Var beredd på arga samtal från bensinstationer som tycker att du ska komma tillbaka och betala soppan...

En kille på förra jobbet fick regplåten stulen på bilen, han fick sånna samtal från mackar i malmö.. Han var i gävle och jobbade, så det var ju omöjligt att han skulle försöka sno soppa nånstannns. Tråkigt hur som helst.

Jag skulle polisanmäla stölden. Löjligt tycker säkert många.
Men det är väldigt bra att ha när krav och räkningar dyker upp. Och vem vet, det kanske är någon som tänker göra ett
större uttag på banken.

Jag har fått två hojar stulna :mad:

Jag fick mitt lossa-tändstift-verktyg som låg i sadelväskan snott häromveckan. Och bensinkranen var ställd på "off". Vi snackar högkriminella grabbar här...

Fördelen med att få skylten snodd ( och göra en polisanmälan ) är att du kan hitta på all typ av "havoc and ruccus" själv och skylla på skylttjuven:tummenupp

Hardrock Ragge skrev:
2391168 Jaha, nu har man anslutit sig till den skaran människor som inte får ha sin hoj ifred en massa smutsiga fingrar!

Spenderade en natt hos en kompis i Väsby, som tyvärr bor i ett främlingstätt område, och jag blev aningens ställd dagen efter när regplåten på hojen fattas! Så nu får man köra omkring med den oranga fina provisoriska skylten istället!

Fan vet vad de skulle med den till, det stod ju inte KUK 666 på den direkt!

Vågar inte ens tänka på hur ni som blivit av med hela hojen känner er!

Jävla klåfingriga idioter det finns!

Antagligen för att kunna köra en stulen hoj ur landet. Polisanmäl Direkt../J

trummiz skrev:
2391172 Var beredd på arga samtal från bensinstationer som tycker att du ska komma tillbaka och betala soppan...

En kille på förra jobbet fick regplåten stulen på bilen, han fick sånna samtal från mackar i malmö.. Han var i gävle och jobbade, så det var ju omöjligt att han skulle försöka sno soppa nånstannns. Tråkigt hur som helst.

Jo då för faan det har jag redan gjort, upptäckte det när jag stod utanför snuthuset :tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna