Regnummer tack.

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Sitter i funderingar om framtiden och för att komma till beslut skulle jag behöva regnummer för 600cc R-hojar runt årsmod 00. Har suttit och sökt på annonsguiden, sh och smr-mc men hittar nada.
Om någon skulle vilja dela med sig vore jag jätte tacksam om ni kunde pma regnummer tillsammans med modell och år till mig.

Mvh
Svoosh

SVooSh skrev:
Sitter i funderingar om framtiden och för att komma till beslut skulle jag behöva regnummer för 600cc R-hojar runt årsmod 00. Har suttit och sökt på annonsguiden, sh och smr-mc men hittar nada.
Om någon skulle vilja dela med sig vore jag jätte tacksam om ni kunde pma regnummer tillsammans med modell och år till mig.

Mvh
Svoosh

En tanke är annars hojtorget.nu, där skriver de ut regnr.
Antar att det är dags att ringa runt till f-bolag? Jag börjar kunna deras nummer och medarbetare utantill vid det här laget. :gnissla
Lycka till! :tummenupp

Syss skrev:
En tanke är annars hojtorget.nu, där skriver de ut regnr.
Antar att det är dags att ringa runt till f-bolag? Jag börjar kunna deras nummer och medarbetare utantill vid det här laget. :gnissla
Lycka till! :tummenupp

Tack för tipset med det är samma som smr-mc.se :7peta :tummenupp

SVooSh skrev:
Tack för tipset med det är samma som smr-mc.se :7peta :tummenupp

Leta upp det du söker hos en MC-handlare, dom delar gärna med sig av regnummer om du säger att du är intresserad.
(det smidigaste är ju att ringa då, man behöver inte åka dit !)

Kawwa skrev:
Leta upp det du söker hos en MC-handlare, dom delar gärna med sig av regnummer om du säger att du är intresserad.
(det smidigaste är ju att ringa då, man behöver inte åka dit !)

Jo det kan man ju göra, men då måste man ju åka runt och se om dom har en sån hoj inne. Eller menar du kanske att dom kan slå i datorn och få ett reg på en mc dom inte har?

Det enda reget som saknas för att jag ska börja kolla runt är för Gixxer600 årmod -00 eller -01 för att jämföra olika 600 modeller. Kan ni något i huvudet eller har en sådan mc snälllla pma :Bugar

SVooSh skrev:
Jo det kan man ju göra, men då måste man ju åka runt och se om dom har en sån hoj inne. Eller menar du kanske att dom kan slå i datorn och få ett reg på en mc dom inte har?

Det enda reget som saknas för att jag ska börja kolla runt är för Gixxer600 årmod -00 eller -01 för att jämföra olika 600 modeller. Kan ni något i huvudet eller har en sådan mc snälllla pma :Bugar

Kolla annonser i tex MC-folket, bike eller liknande tidning. Sén så har de större firmorna en hemsida med begghojjar.

Man tackar! Då har jag alla hojar jag behöver förutom möjligtvis Gixxer -00.

//Svoosh

Gå in på www.bytmc.com
Leta reda på en fin cykel och kolla vad dess bild heter, så ser du samtidigt vad cykeln har för regnr.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT