Regnummer på en RF 900

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Är det någon som kan hjälpa mig med ett regnr på en rf 900 så jag kan kolla försäkringsremier, det brukar finnas modeller vid hojtorget.nu, men ingen rf 900 nu :(

Har fått lov att ge upp tanken på en cbr 900, som jag anser för dyr(18 000 kr helår halvförsäkring, för en 1997, en 1993 begärde de 13 000 kr) har iofs bara jämfört vid ett bolag ännu..
Vill ni inte hänga ut det här kan ni väl Pm mig! Kanske någon som har en till salu dessutom??

mvh o tack på förhand sporTlovEr
 
Last edited:
sporTlovEr skrev:
Är det någon som kan hjälpa mig med ett regnr på en rf 900 så jag kan kolla försäkringsremier, det brukar finnas modeller vid hojtorget.nu, men ingen rf 900 nu :(

Har fått lov att ge upp tanken på en cbr 900, som jag anser för dyr(18 000 kr helår halvförsäkring, för en 1997, en 1993 begärde de 13 000 kr) har iofs bara jämfört vid ett bolag ännu..
Vill ni inte hänga ut det här kan ni väl Pm mig! Kanske någon som har en till salu dessutom??

mvh o tack på förhand sporTlovEr
Prova med GBX589 den står på LINGVALLS MOTOR
 
Du kan prova med min BUH548. Jag ska eventuellt sälja min till våren om du är intresserad.
 
Jag har min försäkrad hos Trygg Hansa, överlägset billigast, för mig iallafall.
betalar 765:- / mån (halvförsäkring)
 
Tobbecoolio skrev:
Jag har min försäkrad hos Trygg Hansa, överlägset billigast, för mig iallafall.
betalar 765:- / mån (halvförsäkring)

Tackar för alla svar!! Mina premier skulle bli med mina förutsättningar, 9055 kr helförsäkring helår, 4736 kr helår halvförsäkrat, då har jag jämfört med både 95:or samt 97:or, exakt samma premie blev det med en zx7r från 1997.
 
sporTlovEr skrev:
Tackar för alla svar!! Mina premier skulle bli med mina förutsättningar, 9055 kr helförsäkring helår, 4736 kr helår halvförsäkrat, då har jag jämfört med både 95:or samt 97:or, exakt samma premie blev det med en zx7r från 1997.
Bara att shoppa världens snyggaste sporthoj då. ZX-7r :kär
 
sporTlovEr skrev:
Tackar för alla svar!! Mina premier skulle bli med mina förutsättningar, 9055 kr helförsäkring helår, 4736 kr helår halvförsäkrat, då har jag jämfört med både 95:or samt 97:or, exakt samma premie blev det med en zx7r från 1997.
Är ju överkomligt, finns inget som skulle får mig att "välja" en hoj med dubbla årspremien...då väljer jag hoj efter premien istället...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top