Regnummer på en RF 900

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Är det någon som kan hjälpa mig med ett regnr på en rf 900 så jag kan kolla försäkringsremier, det brukar finnas modeller vid hojtorget.nu, men ingen rf 900 nu :(

Har fått lov att ge upp tanken på en cbr 900, som jag anser för dyr(18 000 kr helår halvförsäkring, för en 1997, en 1993 begärde de 13 000 kr) har iofs bara jämfört vid ett bolag ännu..
Vill ni inte hänga ut det här kan ni väl Pm mig! Kanske någon som har en till salu dessutom??

mvh o tack på förhand sporTlovEr

Last edited:
sporTlovEr skrev:
Är det någon som kan hjälpa mig med ett regnr på en rf 900 så jag kan kolla försäkringsremier, det brukar finnas modeller vid hojtorget.nu, men ingen rf 900 nu :(

Har fått lov att ge upp tanken på en cbr 900, som jag anser för dyr(18 000 kr helår halvförsäkring, för en 1997, en 1993 begärde de 13 000 kr) har iofs bara jämfört vid ett bolag ännu..
Vill ni inte hänga ut det här kan ni väl Pm mig! Kanske någon som har en till salu dessutom??

mvh o tack på förhand sporTlovEr
Prova med GBX589 den står på LINGVALLS MOTOR

Du kan prova med min BUH548. Jag ska eventuellt sälja min till våren om du är intresserad.

Jag har min försäkrad hos Trygg Hansa, överlägset billigast, för mig iallafall.
betalar 765:- / mån (halvförsäkring)

Tobbecoolio skrev:
Jag har min försäkrad hos Trygg Hansa, överlägset billigast, för mig iallafall.
betalar 765:- / mån (halvförsäkring)

Tackar för alla svar!! Mina premier skulle bli med mina förutsättningar, 9055 kr helförsäkring helår, 4736 kr helår halvförsäkrat, då har jag jämfört med både 95:or samt 97:or, exakt samma premie blev det med en zx7r från 1997.

sporTlovEr skrev:
Tackar för alla svar!! Mina premier skulle bli med mina förutsättningar, 9055 kr helförsäkring helår, 4736 kr helår halvförsäkrat, då har jag jämfört med både 95:or samt 97:or, exakt samma premie blev det med en zx7r från 1997.
Bara att shoppa världens snyggaste sporthoj då. ZX-7r :kär

sporTlovEr skrev:
Är ju överkomligt, finns inget som skulle får mig att "välja" en hoj med dubbla årspremien...då väljer jag hoj efter premien istället...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien