Regnummer 996 biposto

Lungt, jag har hittat ett....

Länsförsäkringar 10.400:- hel/hel Inte så farligt ändå... :tummenupp

Är det ingen mer än jag som ogillar trådarna där folk ber om regnummer? Speciellt när man kommer till en 996 Biposto som märkligt nog inte är gratis.

I en tid med stölder till höger och vänster så känns det lite som "Var kan jag hitta en fin ...."

Vad ska någon med mitt regnr till, hojen står alltid inlåst och den som stoppar in huvude i mitt garage kan räkna med få det avblåst(förlåt så mycket Ugluk om jag skulle råka blyförgifta någon av dina älskade tjuvar eller pundare)!. :D

Chrille skrev:
Är det ingen mer än jag som ogillar trådarna där folk ber om regnummer? Speciellt när man kommer till en 996 Biposto som märkligt nog inte är gratis.

I en tid med stölder till höger och vänster så känns det lite som "Var kan jag hitta en fin ...."

Det enda jag blir irriterad på är att folk trots femtioelva trådar inte förstår att det bara är att gå in på www.hojtorget.nu och
hämta ett.

Chrille skrev:

Lösningen är att aldrig någonsin ha hojen på hemadressen...

Min står i andra änden av stan..

/B

Loader skrev:
Det enda jag blir irriterad på är att folk trots femtioelva trådar inte förstår att det bara är att gå in på www.hojtorget.nu och
hämta ett.

Hur gör man det då? Jag har rotat runt där ett bra tag utan att hitta några registreringsnummer.

Edit: glöm det. Det första man blir blind på är ögonen. :smasha

Last edited:
Själv har jag aldrig förstått den där totala nojan när det gäller reg nummer. Vafan gör det om någon vet vart du bor?
För det första behöver ju inte hojen stå utanför dörren på hemadressen, hur många har det egentligen? Inte jag i alla fall.
Och om det nu är så att man har hojen ståendes på gatan utanför sin lägenhet i t.ex centrala Stockholm, tror ni inte att en eventuell tjuv skulle hitta hojen ändå? :confused:

Okej, jag borde kanske fattat direkt att man kunde gå in på SMR.se och söka på hojen, och på så sätt fått tag på en reg. nummer. Typiskt, eller hur? :rolleyes:

Men om ni tycker att min tråd stör i allt annat spammande här på forumet så blir det i alla fall inte bättre för att ni skriver och klagar med femtioelva posts och på så sätt håller igång tråden, särskilt efter att jag själv skrivit att jag redan hittat ett nummer.

Så alla som klagar kan då åt helvete :fakta :D

Så det så!

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!