Regnställ

• Thread starter Thread starter CH
  • Start date Start date

CH

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
Ducati 749
Någon som har något bra tips om regnkläder när man har skinnställ med ryggpuckel, mitt gamla rukka funkar inte längre. :(

Jag använder Alpinestars regnjacka och regnbrallor, det sitter bra med ryggpuckel, men det jobbiga är att dra på sig jackan när kamelpuckeln är i vägen

CH skrev:
Någon som har något bra tips om regnkläder när man har skinnställ med ryggpuckel, mitt gamla rukka funkar inte längre. :(

Hulken_1 skrev:
Jag använder Alpinestars regnjacka och regnbrallor, det sitter bra med ryggpuckel, men det jobbiga är att dra på sig jackan när kamelpuckeln är i vägen
Tack å bock får tipset, jag får masa mig iväg till nån som kan tänkas kränga alpinstjärnor :tummenupp .

Jag köpte ett regnställ på rusta precis, 130kr, verkar tätt och bra, med muddar vid händerna! Visst, kanske inte håller lika bra som ett A-star för 1000kr, men å andra sidan, jag kan köpa ett nytt varje år, och gå med vinst ändå :) Det är ju trots allt oftast bara en nödlösning om man MÅSTE köra i regn!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard