Regnr till ER5/CB500

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Jag behöver regnr till en ER5 och en CB500, inte äldre än 96 och inte nyare än 01. Någon som kan "låna" ut ett ? Ska kolla med olika FB vad premierna ligger på..

Tack på förhand..

Voyager skrev:
Sök på blocket.se :)

Gjorde det.. Bilsport-mc tar 4k hel/år för dom.. :gnissla Är det en bra premie ? De är på 25kw ...

Vad jag vet brukar dom ha låga premier på den här typen av hojar.. Ska kolla med några FB till men det blir säkert högre... :gnissla

Nuvarande hojen kostar typ 1800 hel/år(600 halv/år), där är fanimej mer kåpor och så stor skillnad är det väl inte på "11kw" och 25kw ? :3freak

jag har 25kw, men de går på orginaleffekt iallafall så det blir över 8 papp per år.

ViktorW. skrev:
jag har 25kw, men de går på orginaleffekt iallafall så det blir över 8 papp per år.

Inte hos Bilsport-MC ... om du är mellan 18-21 så blir det en Bas+25kw... Alltså runt 4 papp..

Trygghansa ville ha 9 för ER5 och 11 för CB500... De är ju fanimej inga muskeldunder ngn av dom, inte massa kåpor heller som måste ersättas ? Vad tar de egentligen betalt för ? :huvet

lorkan skrev:
Inte hos Bilsport-MC ... om du är mellan 18-21 så blir det en Bas+25kw... Alltså runt 4 papp..

Trygghansa ville ha 9 för ER5 och 11 för CB500... De är ju fanimej inga muskeldunder ngn av dom, inte massa kåpor heller som måste ersättas ? Vad tar de egentligen betalt för ? :huvet
Har du kollat med IF.s hondaförsäkring? De var klart billigast till min CB750 -98. 2650/hel/hel. Bilsport+MC ville ha 14700/hel/hel :3freak

timm skrev:
Har du kollat med IF.s hondaförsäkring? De var klart billigast till min CB750 -98. 2650/hel/hel. Bilsport+MC ville ha 14700/hel/hel :3freak

Är det inte den försäkringen där självrisken är dyrare än hojen...

timm skrev:

Hum okej. Jo, fast i första hand så blir det en ER-5, de är billigare i inköp.. IF har ingen sån deal med Kwacka väl ?

psxcare skrev:
Är det inte den försäkringen där självrisken är dyrare än hojen...

Den ligger på 5000 kr vid stöld och 6000 kr vid vagnskada för de flesta Hondor (stavning?). Kör du sporthoj blir det dock rätt mycket dyrare. I stället för att gissa kan ni läsa om villkoren i länken nedan.

If + Honda

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...