lorkan
Bannad
Jag behöver regnr till en ER5 och en CB500, inte äldre än 96 och inte nyare än 01. Någon som kan "låna" ut ett ? Ska kolla med olika FB vad premierna ligger på..
Tack på förhand..
Tack på förhand..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voyager skrev:Sök på blocket.se![]()
Är det en bra premie ? De är på 25kw ...

ViktorW. skrev:jag har 25kw, men de går på orginaleffekt iallafall så det blir över 8 papp per år.

Har du kollat med IF.s hondaförsäkring? De var klart billigast till min CB750 -98. 2650/hel/hel. Bilsport+MC ville ha 14700/hel/hellorkan skrev:Inte hos Bilsport-MC ... om du är mellan 18-21 så blir det en Bas+25kw... Alltså runt 4 papp..
Trygghansa ville ha 9 för ER5 och 11 för CB500... De är ju fanimej inga muskeldunder ngn av dom, inte massa kåpor heller som måste ersättas ? Vad tar de egentligen betalt för ?![]()

timm skrev:Har du kollat med IF.s hondaförsäkring? De var klart billigast till min CB750 -98. 2650/hel/hel. Bilsport+MC ville ha 14700/hel/hel![]()
timm skrev:Har du kollat med IF.s hondaförsäkring? De var klart billigast till min CB750 -98. 2650/hel/hel. Bilsport+MC ville ha 14700/hel/hel![]()
psxcare skrev:Är det inte den försäkringen där självrisken är dyrare än hojen...
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |