regnr gsxr 1000?

Är det inte ditt fel så är det väl lugnt :va

Jag är mer "nervös" för att man ska ha oturen att klippa något djur när man kör halvförsäkrat...

Jo det är sant... ogenomtänkt av mig. Det jag menar är ju att det är lätt att klanta till det, lägga sig i en rondell pga dieselspill, blöta löv eller vad som helst.
Själv har jag inte kört hoj mer än sista halvan av den här säsongen... försöker ju lära mig slanga febrilt så det kommer väl en klotning :tungan

E* SATAN vad din blade är porrig Mikey!:yoparty

Last edited:
Så klart jag ljuger, jag talar aldrig sanning. Står och väljer mellan r1 - gsxr1000 01-02. Vill ha dussinhoj, billigast/lättast hitta delar. Tips?

Kan denna vara intressant..http://www.blocket.se/vi/14170368.htm?ca=6_s Inte jag som säljer utan en firma..kan berätta om den om du vill det.Vilket pris jag fick i inbyte tex..:tungan Absolut kanon skick i motor en repa på sidokåpan längs ner efter ett missöde när jag skulle sälja(tog i rampen):huvet

Hittat nåt bra försäkringsbolag? Ja tröttnade på att leta....

Känns som att ja borde kunna komma ner lite på mina 25k om året på hel :rolleyes:

Tycker det är helt OK med 4200 kr helförsäkring/halvår(trygg-hansa):D :D

Så har man ju ett par år till på nacken....

Tycker det är helt OK med 4200 kr helförsäkring/halvår(trygg-hansa):D :D

Så har man ju ett par år till på nacken....

haha.. ja har ju samma bolag! å så jävla mycket äldre än mig är du ju inte!

Sjönk det mycket när du köpte kåken eller? :va

Jo det är sant... ogenomtänkt av mig. Det jag menar är ju att det är lätt att klanta till det, lägga sig i en rondell pga dieselspill, blöta löv eller vad som helst.
Själv har jag inte kört hoj mer än sista halvan av den här säsongen... försöker ju lära mig slanga febrilt så det kommer väl en klotning :tungan

E* SATAN vad din blade är porrig Mikey!:yoparty

Ja vad ska man säga, det är ju risken man tar när man kör halvförsäktat...
Men jag hann köra 5 säsonger innan jag fick bita asfalt (hade nog klarat mig ännu längre om jag gett fan i att åka till Gelleråsen...), så nog har jag "sparat" in tillräckligt för att laga upp hojen igen.

Tack för kritiken, alltid kul att höra :)

Tycker priserna verkar lite höga. Köpte min gixxer 02 i september i år för 58 000:-
(2400 mil, nyservad, cuts, tonat glas, akra slipon och powercommander)

Dock så har ni låga premier. Lägger ut 8600... i trafik.

Tycker priserna verkar lite höga. Köpte min gixxer 02 i september i år för 58 000:-
(2400 mil, nyservad, cuts, tonat glas, akra slipon och powercommander)

Dock så har ni låga premier. Lägger ut 8600... i trafik.

Det var saftig premie för dig. Nu skall jag leta mer seriöst efter at ha sålt min igår. En -02 för max 50000 borde man kunna lura till sig, eller. R1 eller gsxr1000 blir det iaf.

haha.. ja har ju samma bolag! å så jävla mycket äldre än mig är du ju inte!

Sjönk det mycket när du köpte kåken eller? :va

Nej det sjönk inte för att jag köpte hus! Men jag tog MC-kort 1994 så de räknar antal år sen man tog kortet. Som tur är räknar inte Trygg-Hansa om man varit av med kortet:D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard