Regnr, Försäkringskoll.

Men skriv vad fan nu betalar ungefär då bara, Och dissa skitsnacket, kör ni killar nå hoj överhuvudtaget eller sitter ni bara på den här sidan?

Skriv ungeför vad ni betalar då, när jag kollade upp några hojar så kostade den ena 4000:- om år och den andra 11 000:- år, ocg båda är ungefär samma sak, så jag vill inte gå och köpa en jag måste punga ut 11 000 om år för,

Saabmosare skrev:
Men skriv vad fan nu betalar ungefär då bara, Och dissa skitsnacket, kör ni killar nå hoj överhuvudtaget eller sitter ni bara på den här sidan?

Skriv ungeför vad ni betalar då, när jag kollade upp några hojar så kostade den ena 4000:- om år och den andra 11 000:- år, ocg båda är ungefär samma sak, så jag vill inte gå och köpa en jag måste punga ut 11 000 om år för,

varför ska vi skriva när du är otrevlig?

nee tacka glocalnet!

DJM skrev:
varför ska vi skriva när du är otrevlig?

nee tacka glocalnet!

Läs tråden så förstår du kanske varför man blir irriterad, alla bara käftar ju med folk här, ingen kan ju bete sej och hjälpa till, vill du inte lämna ut regnr så måste man väll inte käfta om de, skriv vad du betalar i stället eller skriv inget alls.

ni kör ju för f*n runt och visar era reg.nr för hela sverige, inte gör det nåt att posta det här?

:felämne

händer det nå skoj i bollnäs då? k-rocken var rätt kul i år :yoparty

där uppe lär det väl vara gratis att försäkra. nästan lika långt bort som "lule" :rolleyes:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon