Regndäcken på!

Det blir fint väder Alex. Du kan låna Häggs offroad , du kör ändå av där det går som saktas (hårnålen). 2 gånger efter varandra.

Följ inte maverick jag gjorde det även om jag bara hade hjulen 1dm. utan för banan, han trodde han körde offroad och lockar med sig änn annan ut i naturen:yoparty :yoparty

maverik är ju ordf i mck vilse så han kan köra vilse på en bana med han.

:ätapiller :kryckor

Larre skrev:
2347243 Det blir fint väder Alex. Du kan låna Häggs offroad , du kör ändå av där det går som saktas (hårnålen). 2 gånger efter varandra.

Följ inte maverick jag gjorde det även om jag bara hade hjulen 1dm. utan för banan, han trodde han körde offroad och lockar med sig änn annan ut i naturen:yoparty :yoparty

Det gjorde jag i informativt syfte för att visa hur man skriver i avåkningsrapport....
Dock så blir det inga fler avåkningar denna gång:tungan

Kungen skrev:
2347344 maverik är ju ordf i mck vilse så han kan köra vilse på en bana med han.

:ätapiller :kryckor
Det där är bara elakt förtal. Finns en naturlig förklaring på allt.
Jag känner mig bara säker på dom vägar där det finns en detaljerad karta att tillgå och jag har inte sett nån bra karta över Knudan än. Den som finns på Hyllinge MS sida är inte tillräckligt bra, bara förvirrande med en massa konstiga namn o siffror. Så sålänge det inte finns nån karta för mig att ha på tanken riskerar jag att köra av banan i tron att nästa kurva går åt något annat håll. Så kontentan av det hela är att det är alltid någon annans fel...:arsele

Maverick_ou812 skrev:
2347675 Det där är bara elakt förtal. Finns en naturlig förklaring på allt.
Jag känner mig bara säker på dom vägar där det finns en detaljerad karta att tillgå och jag har inte sett nån bra karta över Knudan än. Den som finns på Hyllinge MS sida är inte tillräckligt bra, bara förvirrande med en massa konstiga namn o siffror. Så sålänge det inte finns nån karta för mig att ha på tanken riskerar jag att köra av banan i tron att nästa kurva går åt något annat håll. Så kontentan av det hela är att det är alltid någon annans fel...:arsele

Denna eller Denna

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2347675 Det där är bara elakt förtal. Finns en naturlig förklaring på allt.

Det ska vi genast råda bot på!

knutkarta.png

Det måste vara en bättre karta...

Tänk på Maverick_ou812 ålder och att han har dålig syn.
Han ska kunna se den oxå.. :hihi

Det är bara att ha en tjej som åker före honom...

Han kommer aldrig att åka av då :D

AleX skrev:
2347737 Ta på glasögonen då
Du är för snäll men hur vill du jag ska få fast den på tanken va va va?! Ska jag åka runt med laptopen silvertejpad eller? Har ingen skrivare :4skrika

HbgQ skrev:
2347761 Det är bara att ha en tjej som åker före honom...

Han kommer aldrig att åka av då :D
Bästa förslaget hitintills, risken är väl bara att jag blir frånkörd. :rodnar

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2347782 Du är för snäll men hur vill du jag ska få fast den på tanken va va va?! Ska jag åka runt med laptopen silvertejpad eller? Har ingen skrivare :4skrika

Jag kan skriva ut en karta till dig...

Skulle du åka av är det dumt att ha laptopen på hojen...:hihi

Maverick_ou812 skrev:
2347782
Bästa förslaget hitintills, risken är väl bara att jag blir frånkörd. :rodnar

Men vännen ..Hon kan ju köra moppe om det känns bättre för dig

Last edited:
det bästa för hono mär att vi skriver ut en karta och suddar bort alla andra vägar som går till och från banan så det bara är banana som syns på kartan..l

fast risken är ju att han inte vet hur han skall komma in till banan.

Hmm... jag funderar ett tag till

Kungen skrev:
2347965 det bästa för hono mär att vi skriver ut en karta och suddar bort alla andra vägar som går till och från banan så det bara är banana som syns på kartan..l

fast risken är ju att han inte vet hur han skall komma in till banan.

Hmm... jag funderar ett tag till

Det är ju runt banan han inte hittar...Till den är det inga problem :D

Ducatista skrev:
2347996 E de dumma vid dig Maverick?:pannkyss

Vi försöker ju hjälpa stackarn...

Last edited:
det är sant vi vill bara hjälpa honom.
har hört ibland hur illa det kan gå när han kör vilse om behöver övernatta för att ta sig hem.
det vill vi ju inte på knudan.

Maverick_ou812 skrev:
2347066 Har redan fyllt i en sån där skamrapport i förväg. Gissar på att jag kör av någonstans efter start o mål. Allt beroende på att jag inte fattat att man måste bromsa innan högern.
Är inte rädd för att köra med instruktör före mig alla passen så länge det är du Corben. Om du bara tutar strax innan varje kurva så att jag vaknar och svänger så är det helt okej. :pannkyss
Om du inte vet var o varför du ska bromsa är det nog dags för dig att köra intro i grön grupp. Ingen kan sova i det förbannade oväsen som du för så den gick vi inte på. Dessutom ska inte jag köra som instruktör minsann.

Kungen skrev:
2348018 det är sant vi vill bara hjälpa honom.
har hört ibland hur illa det kan gå när han kör vilse om behöver övernatta för att ta sig hem.
det vill vi ju inte på knudan.
Kanske lika bra att stanna över? Ska ju ändå vara tillbaka där på lördagmorgonen och löka runt i depån och sprida ljus o värme med mitt glada o trevliga sätt.:)

Ducatista skrev:
2347996 E de dumma vid dig Maverick?:pannkyss
Ähhhhh... dom försöker men jag har blivit imun. Tillräckligt mycket korvsallad (enl. tidigare upplagt recept) har tydligen den inverkan. Kan rekommenderas. :D

CorbenDallas skrev:
2348308 Om du inte vet var o varför du ska bromsa är det nog dags för dig att köra intro i grön grupp. Ingen kan sova i det förbannade oväsen som du för så den gick vi inte på. Dessutom ska inte jag köra som instruktör minsann.
Bromsa? Hörru... jag har en Ducce med motorbroms, ska det verkligen vara nödvändigt att bromsa då? Kanske det jag gjort fel? Ska prova tekniken imorgon.
Vilken grupp ska herrn då köra i?

EDIT: GUL?!? Vaffö då då??

Last edited:
Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär