Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det regnar hela tiden så skulle jag säga att det håller 4-5 timmar, beroende på bana. På a-torp höll det 5 timmar, sedan var det helkasst i mitten men bra på kanterna.aRWe skrev:2409620Vssa säger att ett regndäck håller hur länge som hellst men hur länge håller ett regndäck, håller det ett 6-timmars race?
Så blir det när man använder 275 RWHP på rakan och sedan feskör i kurvorna.Nr:18 skrev:2409626Om det regnar hela tiden så skulle jag säga att det håller 4-5 timmar, beroende på bana. På a-torp höll det 5 timmar, sedan var det helkasst i mitten men bra på kanterna.
Regndäck? jag tror inte ens vi har några. EMR gillar inte regnkörning.Strider skrev:2415161Och med detta vill GSXR1111R mena att han alltid har fina rundslitna regndäck. Varför? Ja, vad tror ni själva?
Han har säkert någon dålig bortförklaring som skyller allt på teamkamraterna.
Ymmot skrev:2409666Vet inte om det håller ett helt race men under de tre timmar vi spenderade på regndäck under ett race på A-torp ifjol så såg de snudd på oanvända ut när vi skiftade till slicks...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |