regn regn regn

GizmoBlade

Medlem
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
Honda CB1000RA -09
fan så tråkigt,

kännns som det kunde kvitta att ta mc kort och köpa hoj iår. kortet är ju iofs bra men hoj kunde ju kvittat, har inte blivit många mil mellan skurarna denna sommar.

vad roar ni er med när ni inte kan köra hoj?

Grinolle :gnissla
Köp lite regnkläder och ut och kör med dig :tummenupp

Nä jag håller med du, denna sommar suger fan getpung i kvadrat. Regnar det inte så tappar man kedjan eller åker på en punktering :huvet

Måste nog skaffa mig ett TV-spel igen så jag kan ha något att göra när det inte är väder för hojåka.

Köp ett tv-spel som jag kan komma förbi och spela.. :)

Jag kommer behöva lite hjälp med idéer hur jag ska sätta upp projektorn med, och du har ju visat dit duktig på att bygga saker innan. ;)

Den 17:e är jag fett SÄRBO (hon är i Chicago ½ år), så.. vi har all tid i världen för att vara manliga! Dricka öl, kolla på actionfilm och snacka favvoscen med Aylar Lie. :tuttar

Köp ett tv-spel som jag kan komma förbi och spela.. :)

Jag kommer behöva lite hjälp med idéer hur jag ska sätta upp projektorn med, och du har ju visat dit duktig på att bygga saker innan. ;)

Den 17:e är jag fett SÄRBO (hon är i Chicago ½ år), så.. vi har all tid i världen för att vara manliga! Dricka öl, kolla på actionfilm och snacka favvoscen med Aylar Lie. :tuttar

öh,, vem är du?
eller du kanske inte menade mig ?

3076851 öh,, vem är du?
eller du kanske inte menade mig ?
Han menade Helander.

Själv spelar jag paintball, spelar PS3 på HD-projen eller hittar på saker med vänner och flickvän.

Får se när nästa hoj ska inhandlas. Ska vädret hålla i sig väntar jag nog till nästa år.

På lördag ska det bli fint, har jag bestämt. Dagen till ära tänkte jag ta min flickvän bakpå viffern och dra till Kärringön för picknick och promenad. Eventuellt annan mysig skärgårdsmiljö för en bit mat och sommarkänsla.

Någon som är sugen att haka på eller bara har ett bra förslag på utflykt?

har kört över 6timmar idag =)
först piskade jag och kiel + någon mer vägarna ut till linfärgan över till någon ö vidare bort till elllös runt vidare osv. sen käk sen skredsviksvägen och körning med poffer när man var mätt..
hann med ett besök i diket och en polis som inte var så impoonerad över mitt bakdäck =)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025