Regn regn och åter regn i Karlskoga...

Swedie skrev:
Var det inte Per som totalt manglade sin förra Kawa på Knutstorp?!?

Jo, om han lagade den eller om de fick tag i en ny vet jag inte. Men den var verkligen riktigt söndrig då med...

/Joakim

jajjamensan ,,, om han inte skadar sig o får respekt så kommer han bli topp 1 i sverige inom snar framtid ,,
jag tar av mig hatten o tackar för ett 7-jäkla race han bjöd på ... heja heja filip. dagens prestation.

// Jocke i köping

zerqan skrev:
blev hel imponerad av Filip Backlund. Han kommer bli något stort.

Jim "high side" Funck hälsar att sjukvården i Karlskoga håller 5 stjärnig klass. mår rätt ok.

DreeTman skrev:
Jao, det såg så ut iaf. Vet inte hur förarna upplevde det...

Haha, ja det kändes ganska fuktigt!

Och angående kvaltiderna i andra kvalet så var det nästan så man grät! Det var HELT blött på banan. 20 minuter innan vi skulle ut kom det en skur. Alla hade regndäck på hojarna. 10 minuter innan utsläpp kom solen fram och det blåste som satan. En bana har ALDRIG torkat upp på 10 minuter men det hade den tydligen bestämt sig för att göra nu.
När vi kom ut på rakan var den helt torr. Laddar på som fan och har 3e tid efter 3 varv, 5e tid efter 4-5 varv. Då börjar det regna igen. Jag sitter o ber i hjälmen att det ska börja ösa ner. 5e tid är ju rätt bra ;) Men neh, det gör det inte. Alla går in och byter till torrdäck och vi som inte har extrafälgar/snabba meckar/whatever står och tittar på när vi rasar ner till botten av listan. Gör ett försök till på regndäcken och kör några 1.15-tider men det sladdar ju så man tror hojen ska vika sig på mitten. Gonatt :död

Pålle skrev:
Jo, om han lagade den eller om de fick tag i en ny vet jag inte. Men den var verkligen riktigt söndrig då med...

/Joakim
finns Några stycken ZX6RR kvar i tyskland.

Don Quixote skrev:

Och angående kvaltiderna i andra kvalet så var det nästan så man grät! Det var HELT blött på banan. 20 minuter innan vi skulle ut kom det en skur. Alla hade regndäck på hojarna. 10 minuter innan utsläpp kom solen fram och det blåste som satan. En bana har ALDRIG torkat upp på 10 minuter men det hade den tydligen bestämt sig för att göra nu.
När vi kom ut på rakan var den helt torr. Laddar på som fan och har 3e tid efter 3 varv, 5e tid efter 4-5 varv. Då börjar det regna igen. Jag sitter o ber i hjälmen att det ska börja ösa ner. 5e tid är ju rätt bra ;) Men neh, det gör det inte. Alla går in och byter till torrdäck och vi som inte har extrafälgar/snabba meckar/whatever står och tittar på när vi rasar ner till botten av listan. Gör ett försök till på regndäcken och kör några 1.15-tider men det sladdar ju så man tror hojen ska vika sig på mitten. Gonatt :död

Men en pinne blev det!!! Snyggt! :tummenupp

Don Quixote skrev:

Jo, just Gelleråsen kan verkligen torka upp på en grisblink. Grattis till poängen!

Don Quixote skrev:
....... Gör ett försök till på regndäcken och kör några 1.15-tider men det sladdar ju så man tror hojen ska vika sig på mitten. Gonatt :död
Fan va fräckt med pointsö. Gratulerar!

När du blir rik så hoppas jag att du kommer ihåg vem som lärde dig köra i regn.... :3freak :hihi

Chrille skrev:
Fan va fräckt med pointsö. Gratulerar!

När du blir rik så hoppas jag att du kommer ihåg vem som lärde dig köra i regn.... :3freak :hihi

I will never forget! :pannkyss

Don Quixote skrev:
Men neh, det gör det inte. Alla går in och byter till torrdäck och vi som inte har extrafälgar/snabba meckar/whatever står och tittar på när vi rasar ner till botten av listan. Gör ett försök till på regndäcken och kör några 1.15-tider men det sladdar ju så man tror hojen ska vika sig på mitten. Gonatt :död

Jag skall bara meddela den riktiga sanningen om helgen. -Don Q chansade in ett helt rejs o lyckades pricka stolpe in o fick en pinne. Detta är en uppenbar engångsföreteelse och kommer aldrig mer att ske.

Ok, jag vet. Nu står det DonQ-Jorpes : 2-1, men det kommer bli 2-6 till min favör efter Mantorp :tungan

För övrigt så gick min hoj bara på 3 cylindrar och jag hade fortfarande ont i armen. Mina regndäck var felpumpade o jag hade mycket att tänka på med jobbet.

<white>
Grattis Björn. Ser fram mot en (h)ärlig fajt o torrt next time....

</white>

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...