Reglar team

Hagheim Motor

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Suzuki gsxr 1000
Det vart sagt på møtet på anderstorp at man måtte behole 50% av teamet for å beholde alisens ellers måtte man kjøre B.
Vil det sei 50% av hovedførarane eller teller reserveføra og.
Blir det sånn bytte ut 1 hovedfører og reservefører.
Eller kan du bytte ut 2 hovedførere og beholde reserveføraren og 1 Hovedførar.
Spørsmål 2 Kan du bytte Teamnavn?

Eg tykkjer viss du bytter ut 2 hovedførarar blir det nesten et nytt team og kan du da i tilleg bytte Teamnavn så blir det litt rart tykjer eg.

Eg har ikkje tenkt å bytte på noko vi får sjå korleis det går.No har me vore på alle banene ein gang og veit litt om dreving oppsett,så da er det bare å gi gass.

Hallvard

Hagheim Motor skrev:
2682028 Det vart sagt på møtet på anderstorp at man måtte behole 50% av teamet for å beholde alisens ellers måtte man kjøre B.
Vil det sei 50% av hovedførarane eller teller reserveføra og.
Blir det sånn bytte ut 1 hovedfører og reservefører.
Eller kan du bytte ut 2 hovedførere og beholde reserveføraren og 1 Hovedførar.
Spørsmål 2 Kan du bytte Teamnavn?

Eg tykkjer viss du bytter ut 2 hovedførarar blir det nesten et nytt team og kan du da i tilleg bytte Teamnavn så blir det litt rart tykjer eg.

Eg har ikkje tenkt å bytte på noko vi får sjå korleis det går.No har me vore på alle banene ein gang og veit litt om dreving oppsett,så da er det bare å gi gass.

Hallvard
Teamnamnet kan man byta sa dom i Anderstorp,man kan ha tex fått ny sponsor och behöver byta namn av den annledningen. Maila Brånalt och fråga om dom där 50% enklaste sättet och få rätt svar.

Gott Nytt År på er.
Väl mött.

Vi bytar inte teamnamn och har kollat med brånalt. Det är OK att byta 2 förare. Börjar du bli orolig?:tungan

Last edited:
Blir aldri urolig vi gjer det for morro og vm løpet er det viktigaste vi skal slutta å kjøre etter det uansett,men det er greit å vite kva reglane er.
Dette var et kompisprosjekt for morro.
Trur ikkje vi får mulighet til å kjøre alle løpa neste år uansett.
Så eg trur ikkje vi blir dine verste konkurentar,men dei løpa vi kjører skal vi vere føre deg i mål he he.Hadde vi hatt ræva full av pengar skulle vi kjørt hele serien.
Prioriterar å kjøre vm berre for å ha prøvd det.:tummenupp :tummenupp

Last edited:
Back