Registreringsnummer på strypt Honda Fireblade från 2000?

Wallingstam

Snabbast
Gick med
19 Sep 2010
Hoj
Just nu letas det nytt! Tidigare: KTM Superduke 990 - Honda CBR 929 Fireblade - Honda Varadero 125
Hej!
Tänkte kolla kostnad på en försäkring på mig innan jag slår till på cykeln i fråga. Då lär jag ha tag i ett registreringsnummer (eftersom att den jag tänkt köpa inte är 25kw registrerad).

Så alltså, en honda cbr 929 fireblade från 2000 som är strypt, om någon har möjlighet att dela med sig av ett reg.nr till en sån cykel så vore jag väldigt glad!

Går kanon att skicka som PM eller sms, 0762 0762 28.

Tackar och bockar! :)

inga försäkringsbolag som går på att hojen är strypt, även om du har reg. papper på att den är de, de utgår från orginaleffekten, Iallafall vad jag fick erfara då jag på pappret har en hoj som är strypt till 41kw, spelar ingen roll var svaret jag fick! ingen som tror att man köper en hoj som har en orginaleffekt på 90-130kw och stryper ner den till mindre än hälften ;-) kan man ju lika gärna köpa en 250 kubikare :-P

inga försäkringsbolag som går på att hojen är strypt, även om du har reg. papper på att den är de, de utgår från orginaleffekten, Iallafall vad jag fick erfara då jag på pappret har en hoj som är strypt till 41kw, spelar ingen roll var svaret jag fick! ingen som tror att man köper en hoj som har en orginaleffekt på 90-130kw och stryper ner den till mindre än hälften ;-) kan man ju lika gärna köpa en 250 kubikare :-P

Har du bara mellankort så går de på 25kw eller den strypta effekten då du inte får köra något större.

Det finns ett stort bolag som man kan försäkra via effekt om man skaffar försäkring via nätet.. ;)

Sedan har Bilsport och MC även 25kw/mellan försäkring.

Det finns ett stort bolag som man kan försäkra via effekt om man skaffar försäkring via nätet.. ;)

Sedan har Bilsport och MC även 25kw/mellan försäkring.

Jag undrar vilket är det bolaget som går med på det? ska köpa hoj snart & den är strypt

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra