Registrerar sig på forumet för att sälja.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Äh hade bara lite skriv klåda.
Tycker det dyker upp allt fler som bara regar sig för att sälja hojen eller delar på sporthoj.com eller det första dom gör när dom registrerat in sej , visst kanske inte fel att utbudet blir större men men.

R1 racer skrev:
Äh hade bara lite skriv klåda.
Tycker det dyker upp allt fler som bara regar sig för att sälja hojen eller delar på sporthoj.com eller det första dom gör när dom registrerat in sej , visst kanske inte fel att utbudet blir större men men.
Borde sättas i system att de som är reggade men inte har loggat in på 1-2 månader ska sättas i karantän. har de inte loggat in sig eller att det inte varit någon aktivitet i deras PM-Box/Gästbok på 6mån ska kontot raderas. alt. skicka en varning till deras e-post först.

Är det ont om nick eller vad? Borde väl inte spela nån roll?

Alltså ifall annonsdelen används på korrekt sätt så är ju allt frid och fröjd.

morlock skrev:
Borde sättas i system att de som är reggade men inte har loggat in på 1-2 månader ska sättas i karantän. har de inte loggat in sig eller att det inte varit någon aktivitet i deras PM-Box/Gästbok på 6mån ska kontot raderas. alt. skicka en varning till deras e-post först.
Japp! he he
Lite uppdatering av annonserna oxå,eller att där är tidsbegränsning på dem som tex blocket på 2 mån sen raderas annonsen.
Lite frustrerande när man söker o där är flera månaders gamla annonser som inte ens är aktuella längre.

Det enda som händer är ju att medlemsantalet slår fel.
Forumet har över 10000 reggade men kanske 500 aktiva eller nått?
Beror på hur man defenierar aktiv men ni förstår hur jag menar.

En del av dom som bara ska posta en annons blir ju aktiva medlemmar senare. Själv skulle jag bara in och be om tips i mekhörnan när min motor hackade och sen var man fast :brinnerup

mb skrev:
En del av dom som bara ska posta en annons blir ju aktiva medlemmar senare. Själv skulle jag bara in och be om tips i mekhörnan när min motor hackade och sen var man fast :brinnerup

:hihi håller med FAST i klistret är man,sporthoj.com värsta drogen

Jag kan ju inte säga att jag är en direkt aktiv användare, men jag svarar på det jag kan, och där jag har något att tillägga. Ärligt talat så kanske kanske inte skulle krävas registrering för annonsering om det är just där ni tycker problemet ligger.

Om nu inaktiva användare är ett stort problem så sätt hellre gränsen vid ett halvår, och inte från senaste inlägg, bättre att man ser efter när senaste inloggningen skedde!

//J

Casca skrev:
Om nu inaktiva användare är ett stort problem så sätt hellre gränsen vid ett halvår, och inte från senaste inlägg, bättre att man ser efter när senaste inloggningen skedde!

//J
Exakt så jag menade, inloggning alt. PM/Gästbok.

Casca skrev:
Ärligt talat så kanske kanske inte skulle krävas registrering för annonsering om det är just där ni tycker problemet ligger.

//J
Det lät bra, låt folk anonnsera utan att regga sig

morlock skrev:

Varför? Tar de plats?

morlock skrev:
Varför inte? Väldigt lite.

Om någon har registrerat sig så får väl personen fortsätta vara registrerad, trots att han/hon inte frekventerar forumet så ofta. Korkat förslag.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN