Registrerad Fiddy cross

Gustaf

gkn
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
-
Idag när jag gick till jobbet såg jag en fiddy med reg plåt. Någon här som har en registrerad fiddy? Vad har ni för försäkring och vad kostar den?

Idag när jag gick till jobbet såg jag en fiddy med reg plåt. Någon här som har en registrerad fiddy? Vad har ni för försäkring och vad kostar den?

Det kan ju ha varit en maxpro eller en fym. Jag vet att dom har fiddy moppar registrerade. Det kostar lika mycket att försäkra dem som en vanlig moppe. Men det kan ju ha varit någon som bara satt dit en skylt för att förvilla snutarna.

Ja det finns ju faktiskt några 125 oxå. Vet inte hur bra dom håller egentligen. Jag kollade på 125or först men tänker nog köpa en maxpro 50 och leka med på landet.

jag har en 125a vägreggad dock död nu :'( ... pajjade efter en sommar.. bara problem med den :/... men måste säga att det är nog absolut det roliagaste du kan åka på väg lagligt:P.. iaf om det är 125cc :P.. måste ju ha ny motor dill min nu :/:(... tänkte kolla om jag hittar en 140 lr 200 cc så jag får lite mer dra :P.. snuten lär ju inte märka något:P.. fast 200cc är ju stående så får la antagligen inte platts... någon som vet någon billig bra motor som kanske skulle passa? :D.. pöss ;)

har du reggat den själv efteråt eller går dom att köpa inreggade från återförsäljare? lär ju va jävligt prisvärt o skoj :)
Nej har inte reggat den själv utan den är reggad från början ;P alltså från återförsäljarn :P prisvärt är det då inte eftersom det antagligen pajjar som min eftersom det är kina skit :P... köpte min för 13 lax av en kille och då hade den gått 15 mil... 19.9 kostar den ny... och jag han inte köra med den en sommar änns innan min pajjade helt.. och innan det var det massa skit fel på den :P... men värkligen roligt absolut det roligaste som finns :P.. var riktigt kul det lilla det varade :P... men det vart dyrt :/ :( :P

Squier ska du ha en riktig liten dräparmotor i gathojen så kolla på en YX165.
Man kan sen lätt ta upp den till 187cc med Takegawamotorkitt.

(Alla fiddymotorer med Hondabaserat chassi / motor , har samma motorfästen)

Sök på fiddy.se efter YX165:an

Squier ska du ha en riktig liten dräparmotor i gathojen så kolla på en YX165.
Man kan sen lätt ta upp den till 187cc med Takegawamotorkitt.

(Alla fiddymotorer med Hondabaserat chassi / motor , har samma motorfästen)

Sök på fiddy.se efter YX165:an

:va har min hondabaserat chassi? såfall lär det ju finnas många motorer jag kan hitta som passar lr? :D.... thx ska jag göra :yoparty :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT