reggplåten

affromannen

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Östersund
Hoj
er6n
Okej ärligt nu, Hur ofta kör ni utan eller med en fejkad reggplåt?

När ni är på riktigt bushumör kör ni då med skylten på eller av? :)
 
Har tappat min 2 ggr denna sommar, nu orkar jag inte montera/ beställa nån ny. Och ja jag har monterat den riktigt, men har ingen stänkskärm.

Sist så monterade jag skylthållare + 2mm järn stativ. Men hela skiten flög lös efter lite hårdgasning en kväll:va
 

Bifogat

  • DSC00417....JPG
    DSC00417....JPG
    39.3 KB · Visningar: 51
affromannen skrev:
2446345 Okej ärligt nu, Hur ofta kör ni utan eller med en fejkad reggplåt?

När ni är på riktigt bushumör kör ni då med skylten på eller av? :)

Alltid på 1a clock om det är så att man vill dölja den :) , pss akta dig för den civil blåa bmw hojen som går runt östersund. Silver färgad v70 med 3 antener kan också va lite små jobbig...
 
Lam-Kaka skrev:
2446385 Alltid på 1a clock om det är så att man vill dölja den :) , pss akta dig för den civil blåa bmw hojen som går runt östersund. Silver färgad v70 med 3 antener kan också va lite små jobbig...

Tack för den informationen! kan komma till hands :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top