Max 32-33 på bakan![]()
Beror på om det ska vara glädjebänk eller inte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Max 32-33 på bakan![]()
Han behöver nog all glädje han kan fåBeror på om det ska vara glädjebänk eller inte![]()
haha okej satsa ni! jag är på! jag ska fan lyckas.. men e inte helt säker på det heller
vet jag tror inte heller på att den har 46hk motormässigt då det försvinner ju en hel del från växellådans gång såklart
men det är ett jävulskt drag i den, gasres upp till 4:ans växel kvittar hur mkt jag försöker hålla nere dentrimmad med cylinder o avgassystem iaf.
Lustigt. Den verkar ju fan nästan vara värre än min 500!haha okej satsa ni! jag är på! jag ska fan lyckas.. men e inte helt säker på det heller
vet jag tror inte heller på att den har 46hk motormässigt då det försvinner ju en hel del från växellådans gång såklart
men det är ett jävulskt drag i den, gasres upp till 4:ans växel kvittar hur mkt jag försöker hålla nere dentrimmad med cylinder o avgassystem iaf.
Jag snackar inte om effektförlusten till bakhjulet utan att jag bestämt inte tror att den har nära 46hk på veven heller...
nej jag håller med dig. det tror jag inte heller! jag uttryckte mig lite dåligt innan, det uppfattas som att jag tror att den har 46 innan vevenmen jag skulle tippa på runt 38-40hk.. (innan veven)
![]()
Innan veven?
på tändstiftet då eller?![]()
meh slutadu vet vad jag menar
jag slarvar lite me skrivandet
![]()
Tänk igenom grejer, slarva inte med skrivandet osv osv så kanske du får lite mer respekt här
Eller så fortsätter du som nu så kan man ha lite kul![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |