Reggad CR500 AF

Sweet! Undrar om den är regbesiktigad på riktigt eller om det är fifflat...

Annonsen e kvar. Tror inte han får hälften ens. Det verkar dött på marknaden nu. Försöker själv att sälja en hoj. Men behåller den nu ist för att skänka bort den.

Annonsen e kvar. Tror inte han får hälften ens. Det verkar dött på marknaden nu. Försöker själv att sälja en hoj. Men behåller den nu ist för att skänka bort den.

Är den LV-reg med CR500 motorn så är nog inte priset helt fel, men är det en fuskreggad CRF får han nog vara glad för hälften som du säger...

Samma här, försöker sälja min WR men det är verkligen stendött. Inte ens nån som vill ringa å pruta.

Den där låg ute på annons redan förra året när jag letade CR500. Enduroreggad om jag minns vår mailkonversation rätt.
Rätt mycket godis på den men alldeles för dyr som sagt.

Fler bilder på den

Hur går det med ditt AF bygge K-Man??

/Christer
Jag har lyckats bli bekant med en alu-svetsare så till vintern när jag får lite tid och pengar över så... :cdevil

Hoppas att ha den körbar till nästa sommar. Det här med småbarn och föräldraledighet har en smula negativ effekt på mängden fritid och även ekonomin... :rolleyes: :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...