Regga om en ktm 520?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Tja tänkte kolla med er om ni vet, Om man kan regga om en ktm exc 520 så att man får skjutsa på den det är ett evigt tjat om att tanten vill åka med på bakhjulet så jag tänkte om man kunde sätta på fotpinnar och regga den!

Går detta och isåfall vad kostar de? :va

varför inte skjutsa ändå?

ktms pinnar är ju så breda att hon kan ha fötterna utanför dina, så länge man inte har stövlar iofs. Sen så har jag aldrig hört någon som åkt dit för skjutsning?

varför inte skjutsa ändå?

ktms pinnar är ju så breda att hon kan ha fötterna utanför dina, så länge man inte har stövlar iofs. Sen så har jag aldrig hört någon som åkt dit för skjutsning?

Ne det är klart det har vi gjort oxå men det känns ju bättre om man får sjutsa ifall pappa polis stoppar än!?

Det är ju inget svårt att sätta på pinnar det är ju mera om det kostar 1000:- + då är det ju ingen ide att ens tänka på de.. Annars är det ju skönt om man kan/får sjutsa.. :)

Ne det är klart det har vi gjort oxå men det känns ju bättre om man får sjutsa ifall pappa polis stoppar än!?

Det är ju inget svårt att sätta på pinnar det är ju mera om det kostar 1000:- + då är det ju ingen ide att ens tänka på de.. Annars är det ju skönt om man kan/får sjutsa.. :)

Och så måste du förstärka bakramen

Min håller alldles utmärkt för 70+55kg eller vad hon nu kan tänkas väga!

Ramen är inte gjord för 2 pers. Men den kan ju palla det ändå, men är den inte tillverkad för det skulle jag då förstärka den ändå, inte så roligt om ni tex kommer över en bula eller nåt i vägen helt plötsligt böjer sig hela bakramen.

Att få samma ram omreggad för 2 pers är nog bara att glömma. Såvidare inte EXAKT likadana ramar sitter på andra hojar som är reggade för 2.

Ramen är inte gjord för 2 pers. Men den kan ju palla det ändå, men är den inte tillverkad för det skulle jag då förstärka den ändå, inte så roligt om ni tex kommer över en bula eller nåt i vägen helt plötsligt böjer sig hela bakramen.

Att få samma ram omreggad för 2 pers är nog bara att glömma. Såvidare inte EXAKT likadana ramar sitter på andra hojar som är reggade för 2.

Okej men det är ju inte så svårt att förstärka den det är ju tomma rör så det är ju bara att lägga in extra rör isåfall... :confused:

Det där med att ramen inte pallar. tror ja åkt 4 stycken på en exc nån gång.. :näsblod

och skjutsat 1 en jävla massa gånger, så att den inte håller är skitsnack..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back