Regga in begagnad transponder,HUR?????

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Hej allihopa!
Jag har en liten fråga om hur man reggar om en begagnad transponder på Mylaps.com, som jag köpt:confused: Man vill ju gå in och kolla sina varvtider i lugn och ro från hela passet efteråt:skrämd:hoppa:eek::Bugar:va:tummenner

Du måste få användarnamn och lösenord från förre ägaren (så var det iaf våren 2009) för att kunna regga dig. Dock kan du aldrig ändra till ditt eget namn.

/Markus

Du måste få användarnamn och lösenord från förre ägaren (så var det iaf våren 2009) för att kunna regga dig. Dock kan du aldrig ändra till ditt eget namn.

/Markus

Man kan om man har tidigare lösenord mm avregistrera den samt omregistrera via mylaps så att man kan skriva sitt eget namn.
Var lite strul då jag sålde min begagnade laptimer men det löste sig via kontakt med mylaps. Kostade 500kr-

Det försökte jag, men fick svaret att det inte gick. Men huvudsaken är för mig att få reda på mina tider, så jag släppte det.

Tidigare ägaren till min sa att han skulle ta bort sitt transpondernummer så jag kunde regga med de, men de gjorde han aldrig, efter att ha åkt första tävligen så kunde man maila supporten så dom gjorde de åt mig bara jag bevisade att jag tävlat med den.

Har präsis mäjlat Mylaps och hoppas och inväntar svar. Fick user och pw av gamla ägaren

//Kunkel

jag har skickat mail och fått dom att ändra mitt namn gratis:tummenupp

dom ju lanserat en ny tjänst nu i år för folk som köpt begagnade transponder.för 40euro får du dit namn på transpondern.
förut kunde du byta gratis hehe...

Fu....!!!:tummenner näeh.... 40euro my as! Näeh, jag kommer fortsättningsvis heta Steffo.:7peta

dom ju lanserat en ny tjänst nu i år för folk som köpt begagnade transponder.för 40euro får du dit namn på transpondern.
förut kunde du byta gratis hehe...

Namnet på transpondern kan väl klubben ändra som har banan? Det gjorde de åt mig när jag väl fått transpondern reggad på mitt mylaps konto.

Jag skapade just ett konto på Mylaps med en beg transponder som jag köpt. Jag fick inget felmeddelande utan transpondernumret står i min profil. Skall det fungera då eller?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien