Godafton
sitter och bläddrar lite på internätt.
Ponera att jag tyskimporterar en 750 med en 900 motor i .kan jag regga den överhuvudtaget, eller går det att regga den som en 900 med ändrad vikt/ effekt och då givetvis ny försäkrings klass .? eller går den efter breifet helt och hållet eftersom alla förändringar måste skivas i det tyska breifet enl min uppfattning .
hur viktig är orginal färgen vid regbesiktning ?
är det non snäll själ med lite erfarenhet som kan guida mig lite eller länka till någon bra sida där "allt" står så vore jag mycket tacksam
-Martin
sitter och bläddrar lite på internätt.
Ponera att jag tyskimporterar en 750 med en 900 motor i .kan jag regga den överhuvudtaget, eller går det att regga den som en 900 med ändrad vikt/ effekt och då givetvis ny försäkrings klass .? eller går den efter breifet helt och hållet eftersom alla förändringar måste skivas i det tyska breifet enl min uppfattning .
hur viktig är orginal färgen vid regbesiktning ?
är det non snäll själ med lite erfarenhet som kan guida mig lite eller länka till någon bra sida där "allt" står så vore jag mycket tacksam
-Martin