Regbesiktning med slip-on? Gsxr 1000

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Hur många har klarat sig med slip-on på en reg besiktning?

Ska besiktiga en Sucka 1000 06 på tisdag o har inget orginal blås. Trist o lägga 1800 :- i onödan.

Sitter ett Yoshi slipon på idag.

Goran har erbjudit sitt system till mig,men bor i nynäs. Ingen som bor i Sthlm som kan tänka sig att låna ut sin slutburk?

Mvh Henrik

Hur många har klarat sig med slip-on på en reg besiktning?

Ska besiktiga en Sucka 1000 06 på tisdag o har inget orginal blås. Trist o lägga 1800 :- i onödan.

Sitter ett Yoshi slipon på idag.

Goran har erbjudit sitt system till mig,men bor i nynäs. Ingen som bor i Sthlm som kan tänka sig att låna ut sin slutburk?

Mvh Henrik

Men det ska la inte vara något problem bara det inte över stiger db halten. Men det du kan prova om det låter mycket är att ta ett vanligt rör borra en massa små hål i den och montera den inuti sliponet. Då kommer det låta mindre.......Det måste gå hela vägen igenom!

Ja klarade inte min reg.bes. med Leo Vince Slip-On...

Det är en importerad hoj & därav regbes. ?

alla hojar nyare än 2002 är så kallade helfordonsgodkända, dessa skall vara HELT orginal för att klara av en reg. bes. (alla bes.gubbar har inte full koll dock)

men att låna ett borde ju inte vara helt omöjligt, det är bara hoppas att någon här kan hjälpa dig

Kanon

Har blitt erbjuden att låna ett org. Hoppas det löser sig. Känns bäst att göra så.

Längtar så sjukt att åka nu,moto gp på tv o allt :)

Tack för hjälpen :tummenupp

//H

Fråga så får man veta

Hade vägarna förbi bes idag.

Han sade att en -06 från tyskland måste till 100% ha orginal systemet på för att klara en regbesiktning.

Jag har lite krokar ute,,MEN bor i du i Sthlm & har en orginalburk till en -05-06 Gsxr 1000 som ni skulle kunna låna ut idag måndag till imorgon tisdag så hör gärna av er!!!

Pm:a mig så hör jag av mig!

Tack på förhand!

//Henrik

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back