Regbes 25kw

MXRM

.
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Z750 - 08
Hej, jo det är så att jag ska regga min hoj som 25kw.
Håller just nu på och tar körkortet och tänkte därför låta en kompis köra iväg hojen till besiktningen istället för mig.

Funkar det på en regbesiktning? Jag tänkte mest på intyget om att den är strypt och så vidare, där står min underskrift..

Har besiktigat 25kw åt annan, det var då inga begränsningar.
Dock är det lite lurigt skrivet i protokollet på vissa (antar att det är Alpha Technik strypsats du monterat?) Där står det tolkningsbart att man ska montera 25kw dekalen med ditt ch.nr "oben" original. Den skulle inte sitta över original utan enligt besiktningskillen sitta för sig själv, man får inte täcka org. id-skylt. Kan bero på olika regelverk. I övrigt ska det vara en smal sak :tummenupp Bara i fall att, så din kompis inte står där och inte är med på vad som frågas efter.

Hej, tack för svaret! Köpte strypningen på mc kompaniet.. Men jag fick inte med någon dekal.. det jag fick med var en värdelös monteringsanvisning och ett intyg plus några papper från KTM där det typ stog vilken strypning som är avsedd för vilken motor osv..

Hej, tack för svaret! Köpte strypningen på mc kompaniet.. Men jag fick inte med någon dekal.. det jag fick med var en värdelös monteringsanvisning och ett intyg plus några papper från KTM där det typ stog vilken strypning som är avsedd för vilken motor osv..

Dubbelkolla med MC-kompaniet om du verkligen inte ska ha en sådan. Vill mig tro att om effekten ändras skall det finnas en ny id-skylt på hojen.

Jag lämnade in min mc på strypning på verkstad så fixade de allt med besiktning osv, dock så gjorde kompisen likadant, bara att han köpte strypningssatsen själv. Men det enda han behövde göra var att ta med papprena han fick med från strypningen och lämna fram, de tittade inte ens på hans mc!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back