Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anton_Ljunghusen skrev:Hej skulle behöva reg.nr till en cbr 600f -91 med FULL effekt i regbeviset, respektive 25kw.
Tack

spectre skrev:Försäkringsbolaget tar ingen hänsyn till att den är strypt till 25kw, dom går på ursprungseffekten..![]()
Grrrooov skrev:Jo då, om du är mellan 18-21 och ringer bilsport & mc i växjö
-PLASTMISSIL- skrev:fda 447
spectre skrev:Konstigt, så var det inte när jag ringde runt till försäkringsbolagen för 1 månadsedan. Men om du säger det så![]()
All-in! skrev:kolla med if´s honda försäkring jag pröjsar 10000:- hel/helår för min fireblade-00
skulle få pröjsa 5,500:- halv/helår. din 600 måste bli bra mycket billigare tycker man..
Will do! Tack för samtalet, skriver upp ditt nick så hör jag av mig om jag behöver några prylarCatman skrev:ring folksam....
De går efter vv's lista.
Betalar 2996 hel/hel för min 96:a...(som fö är till salu)
Anton_Ljunghusen skrev:Bilsport & mc 25-kwförsäkrar inte r-hojar sa dom
Får väl bli 6k-försäkringen då..
Retep skrev:Vad sa Folksam? Dom var bra mycket billigare än Trygg för mig.
Det har dom, men växeln pallar inte för fler än x antal personer. Jag vill inte pröjsa mer i mc-försäkring bara för att 100 personer ska kunna sitta i telefonkö istället för 50,Anton_Ljunghusen skrev:Jo just det.. jag ringde folksam igår, och idag. Båda gångerna sa dom "alla handläggare är tyvär upptagna, var god ring senare"
jag tänker fan inte sitta och ringa till dom stup i kvarten, dom får väl ha ett väntsystem
utesluter dom av principskäl, tror inte det kan bli så mkt billigare ändå
HanneZ skrev:Det har dom, men växeln pallar inte för fler än x antal personer. Jag vill inte pröjsa mer i mc-försäkring bara för att 100 personer ska kunna sitta i telefonkö istället för 50,
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|