Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
750 eller 1100?affe304 skrev:Har någon ett reg nr man kan låna på en äldre gsx-r , typ 87 - 94?
Oj sorry! 750!ktmjacke skrev:750 eller 1100?
ska du kolla en försäkring eller?affe304 skrev:Oj sorry! 750!
Jepps , kolla försäkring! Har du koll på när "looken" byts, vilka årtal?ktmjacke skrev:ska du kolla en försäkring eller?
jag har en 90:a,men jag kan inte fixa fram regnr föränn i morgon.Hittar inte papprena men jag ska förbi garaget imorgon då kan jag kolla.Spelar det nån roll om ägaren på den hoj du kollar med inte har körkort??En del bolag kräver ju det.affe304 skrev:Jepps , kolla försäkring! Har du koll på när "looken" byts, vilka årtal?
ktmjacke skrev:jag har en 90:a,men jag kan inte fixa fram regnr föränn i morgon.Hittar inte papprena men jag ska förbi garaget imorgon då kan jag kolla.Spelar det nån roll om ägaren på den hoj du kollar med inte har körkort??En del bolag kräver ju det.
affe304 skrev:OKi, Na det tror jag väl inte spelar någon roll. Ska ju kolla den på mig så![/QUOTE ok,då kan du få mitt nr imorgon
ktmjacke skrev:Gick det bra???
inget,har inte haft den påställd sen jag bytte till mig den ännu.affe304 skrev:Jepp fick PMet , Tack så mkt! Vad betalar du i försäkring?
Vad fick du för siffror då?affe304 skrev:
ktmjacke skrev:Vad fick du för siffror då?
ok,va braaffe304 skrev:Jag mailade Läns och Folksam, Så jag får väl svar imorgon.
Jag skriver en rad när jag fått svar!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär