Tjena.
Lite ovanlig fråga kanske men men.
Jag har en hoj på G som är strypt till 25kw och är import hoj.
Nu ska jag köra upp om ett tag för tungt. Å då måste man ju ha över 35kw på pappret.
Så då tänkte jag höra om någon vet vad de skulle kosta å regga om till full effekt. Å vad behöver man för pappersarbete för att göra de?
Om någon vet skulle de vara
Lite ovanlig fråga kanske men men.
Jag har en hoj på G som är strypt till 25kw och är import hoj.
Nu ska jag köra upp om ett tag för tungt. Å då måste man ju ha över 35kw på pappret.
Så då tänkte jag höra om någon vet vad de skulle kosta å regga om till full effekt. Å vad behöver man för pappersarbete för att göra de?
Om någon vet skulle de vara